כנס המשתחררים המקוון הראשון יוצא לדרך 

הסברים מעודכנים על כל הזכויות וההטבות המגיעות לכם, הרצאה בתחום התנהלות כלכלית נכונה, ואפילו מופע סטנדאפ - כל אלו יחכו לכם בכנס המשתחררים הקרוב, במרחק לחיצת כפתור. אספנו לכם את כל הפרטים על ההפקה המגוונת והמקוונת

23.02.22
טליה פירון, מערכת אתר צה"ל

אם אתם משתחררים בשלושת החודשים הקרובים או משוחררים ומסיימי שירות לאומי אזרחי טריים - כנראה שיש לכם הרבה שאלות. יום השחרור, בין אם הוא שמח או עצוב, מלווה לרוב עם תחושת בלבול ודאגה לגבי החיים שאחרי הצבא. כדי להקל עליכם, וכתחליף לכנסים המסורתיים מלפני הקורונה, יתקיים ב-3.3.2022 כנס המשתחררים המקוון הראשון בין השעות 12:00-10:30. כל מה שתצטרכו לעשות זה רק ללחוץ על הלינק שיישלח לכם לנייד.

במהלך הכנס, אותו ינחה טל שנהב, נציג האגף והקרן לחיילים משוחררים יציג הסברים מעודכנים על הזכויות וההטבות המגיעות לכם: מענקים, פיקדונות, הכשרות מקצועיות, מלגות ללימודים ועוד. בנוסף, תתקיים הרצאה בתחום התנהלות כלכלית נבונה וצעדים ראשונים לקראת תעסוקה ובניית קריירה, ולראשונה ישולב גם מופע סטנדאפ קצר בכיכובו של גיא הוכמן מטעם מועדון ההטבות "בהצדעה". מדובר בשיתוף פעולה בין צה"ל והקרן למען המשוחררים.

"מאז נכנסה לחיינו הקורונה כנסי המשתחררים המסורתיים של האגף לא התקיימו במתכונת הרגילה", אומר איל הנס, ראש האגף ומנהל הקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, "על מנת להנגיש מידע חשוב למשוחררים ולמשתחררים החלטנו להפיק כנס באופן מקוון עם מגוון הרצאות חשובות וקצרות לעשרות אלפי חיילים בלייב וזאת כדי להעניק להם את ארגז הכלים לקראת שילובם המיטבי באזרחות ולהכיר להם את הזכויות וההטבות המגיעות להם עם סיום שירותם". 

רס"ן רוית גרוסמן-דוד, מפקדת יחידת ההכנה לאזרחות במנהלת שער לעתיד, מוסיפה: "בצה"ל קיימת הוקרה רבה למשרתים אשר סיימו את שירותם ותרמו לביטחון המדינה. מתקיימות תוכניות מגוונות להכנת החיילים לקראת שער היציאה לאזרחות. כנס המשתחררים הוא מופע חשוב שמשלב ידע וכלים פרקטים שעשויים לעזור לחייל בצעדיו הראשונים באזרחות. הכנס מותאם לדיגיטל".