משרתי הקבע - "מנהלת המגורים" פותחת לכם עוד הזדמנות לרכוש דירה

קניית דירה זה עסק ממש לא פשוט, ובעיקר יקר. בדיוק לשם כך נכנסת לתמונה "מנהלת המגורים", האחראית לסייע לאנשי הקבע לאורך התהליך, וכעת היא משווקת הטבה חדשה. כל הפרטים

13.05.18
גל פלוק רוה ומיכל עבר-הדני, מערכת אתר צה"ל

עד היום נבנו עבור משרתי הקבע בצה"ל יותר מ-6,500 יחידות דיור, אשר מחירן נמוך משמעותית ממחירי השוק. האחראית לייזום, להקמה ולפיתוח שכונות מגורים ייעודיות אלו, היא "מנהלת המגורים" של אגף כוח האדם. מטרתה: שימור כוח-האדם בשירות קבע ממושך ומשמעותי, באמצעות תמריץ כלכלי - בצורת דירה. 

"תחילה, ובשיתוף עם ראשי הרשויות המקומיות, משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל, אנחנו מאתרים את מיקום רלוונטי, ופותחים בתהליך של בדיקת הקרקע ותכנון אדריכלי של היחידה", מסבירה ראש מנהלת המגורים, סא"ל הילה אקשטיין, "בהמשך, מזמינים את כלל אנשי הקבע - קצינים בגילאי 38-22 ונגדים עד גיל 45, לכנס בו יקבלו מידע על השכונה הצפויה להיבנות". 

לאחר שהמשרתים מקבלים את הפרטים ועוברים תהליך הרשמה ומיון, כל אחד על-פי תנאי האגף או הפיקוד ממנו מגיע, הם בוחרים את יחידת הדיור המתאימה להם ולמשפחתם ומגישים אליה מועמדות.

"כשיש מספיק ביקוש ליחידות הדיור, מתחילה עבודת התכנון והבנייה של המיזם - הכול כמובן בליווי בנקאי ובפיקוח הנדסי בכל צעד וצעד", מצהירה סא"ל אקשטיין, "מדובר, עבורם, בהזדמנות משנת חיים".

"היתרון שלנו הוא שאנו נותנים גב מלא לכל המשתכנים שלנו", מבהירה סא"ל אקשטיין, ומספרת על הלווי הצמוד שהם מעניקים לדיירים, שכולל מוקד שירות שזמין לכל שאלה ובקשה ובכל שעות היום. "מנהלת המגורים מורכבת ממשרתים שמגיעים מעולמות תוכן מקצועיים, וחרטו על דגלם את טובת הפרט והיחס האישי למשתכנים - דבר שאין דומה לו בשוק הפרטי".

המנהלת קיימת כבר יותר מ-30 שנה, אך לפני חודש היא הגיעה לעוד הישג מרשים: "אחרי עבודה מאומצת עם שר הבינוי והשיכון, אישרנו מיזם במתכונת 'מחיר מטרה'", היא מתגאה, "תוכנית ממשלתית שתחליף את 'מחיר למשתכן', ומטרתה לספק דיור בעלות מופחתת לקבוצת אוכלוסייה שמוגדרת על-ידי המדינה כזכאית". מעכשיו, משרתים שעונים על ההגדרה, יוכלו לקחת חלק בפרויקטים הללו דרך צה"ל - כך שהסיוע להם יורחב אפילו יותר.

כבר בחודשים הקרובים מנהלת המגורים תשיק פרויקטים רבים, ביניהם שכונות בכפר תבור, בראשון לציון, בנוף הגליל, בקריית אונו, בכפר ורדים ובבית שמש. בנוסף, כחלק מתהליכי מעבר צה"ל לנגב עובדת המנהלת על פרויקטים נוספים בבאר שבע ובכרמית.

"הצטרפות לאחד ממיזמי המגורים של המנהלת מלווה ביתרונות רבים", מדגישה סא"ל אקשטיין, "מחיר נמוך ביחס לשוק, בנייה באיכות גבוהה, עמידה בלוח הזמנים וליווי צמוד לאורך כל הדרך - מה שמקנה גם שקט נפשי". 

 על-מנת להצטרף לאחד הפרויקטים השונים, על המעוניינים לחתום בין 5-3 שנות קבע נוספות."אנחנו נותנים מענה מיוחד ומיטבי לכלל אנשי הקבע, ומזמינים את כולם לבוא לכנסי השיווק המתפרסמים מעת לעת. אני בטוחה שמי שלא מימש את הפוטנציאל לרכוש דירה דרך המנהלת - מפספס הזדמנות יוצאת דופן", חותמת סא"ל אקשטיין.

"הקמת מיזמי מגורים למשרתי הקבע באזורים המוגדרים פריפריה חברתית וגאוגרפית", היא משוכנעת, "היא משימה לאומית המביאה עימה רוח חדשה, ערכים טובים ואוכלוסייה צעירה, ומובילה לאפקט חברתי רחב".

לפרטים נוספים:

לינק לאתר - https://www.amutot-megurim.co.il/

אזרחי: 09-8638207

מטכ"לי: 0395-8207