העיתון ״מבזקון" שכבש את שייטת 13

משרד החינוך של שייטת 13 לא נתנו להנחיות החדשות בעקבות נגיף הקורונה לעצור אותן. למרות שהן עובדות מהבית, הן לא פוסחות על אף חייל - שלוש פעמים בשבוע הן מפיצות את ה"מבזקון", שמביא למשרתי השייטת עדכונים וחדשות עד לנייד

08.04.20
מערכת את"צ

הכירו את סגן ליהיא, קצינת החינוך של שייטת 13 ואת שלוש החיילות שלה: טוראי עידן, רב"ט ליהי וסמל יולי. ארבעתן זיהו את הצורך להגיע למשרתים גם מרחוק. בעקבות כך, הן התחילו להוציא את עיתון ה"מבזקון" שמופץ לכל היחידה.

"חיפשנו דרך להמשיך לשמור על קשר עם המשרתים, ולהעשיר אותם בהזדמנות זו", מספרת הקצינה. "המבזקון שלנו מופץ לכלל משרתי היחידה באופן קבוע, וכולל דבר מפקד, אקטואליה, מורשת, מתכונים, פינת 'הידעת' ותכנים מגוונים נוספים".

בנוסף לכתיבת העיתון והפצתו שלוש פעמים בשבוע, משרד החינוך של שייטת 13 מכין גם חוברות צביעה מיוחדות לילדי אנשי הקבע, ועוסק בתכנון ימי הזיכרון הקרבים, במהלכם יתקיימו שיעורים מקוונים בזום ויופץ סרטון של המשפחות השכולות של היחידה.

"אני גאה מאוד בחיילות שלי, שגם בתקופה כזו ממשיכות לבצע את תפקידן על הצד הטוב ביותר, ועושות מעל ומעבר כדי להשפיע ולתרום למשרתי היחידה", מסכמת סגן ליהיא.