אלוף-משנה ר' נכנס לתפקיד מפקד יחידת השליטה הימית

31.05.24
מערכת את"צ

אלוף-משנה ר' נכנס לתפקיד מפקד יחידת השליטה הימית במקומו של אלוף-משנה א', אשר שירת בתפקיד בשנתיים האחרונות. אלוף-משנה א' עתיד לצאת בקרוב ללימודים.

טקס חילופי המפקדים נערך אתמול בערב (חמישי), במפקדת זרוע הים בקריה, בראשות מפקד זרוע הים, אלוף דוד סער סלמה, ראש מספן ים, תת-אלוף טל פוליטיס ובהשתתפות משפחות ומוזמנים נוספים.

מדברי מפקד יחידת השליטה היוצא, אל"ם א':

"לפני שנתיים בקבלת הפיקוד על יחידת השליטה נשבעתי לעשות כל שידרש על מנת להבטיח את הצלחת הזרוע, את עמידתה של יחידת השליטה בייעודה ואת הניצחון של צה"ל במלחמה הבאה.

בשבעה באוקטובר באה שבועה זו למבחן, עת נדרשנו כמפקדים, כיחידה, להדוף את ההתקפה ולהחזיר את היוזמה והשליטה. במשך כשמונה חודשים שלטנו ופקדנו על למעלה ממאה מבצעים. ניהלנו את העשייה הזרועית, וסייענו לצה"ל להתקדם שלב ועוד שלב בהכרעת החמאס.

ממנו צמחנו ועברנו ממגנה למתקפה, ממופתע למפתיע, ממגיב ליוזם. הגענו כזרוע וכיחידה להישגים מבצעיים, היינו ועודנו חלק מרכזי בהכרעה הצה"לית". 

מדברי מפקד יחידת השליטה, אל"ם ר':

"בשמונת החודשים האחרונים פעלתם לילות כימים, לקחתם חלק בעשרות אירועים מבצעיים מורכבים, תמכתם וניהלתם פעילויות מבצעיות רבות מעבר לקווי האוייב. אנו מתחילים מסע משותף יחד, מסע בו לכל אחת ואחד מכם יש חלק חשוב בניצחון ובהשגת המשימה.

אני בטוח כי יחד נפרוץ גבולות, ונתגבר על כל אתגר שיעמוד בפנינו. אעשה כל שביכולתי על מנת להמשיך להוביל את היחידה לניצחון והצלחה במשימות השונות".