"נמשיך לצעוד בנחישות, בעוצמה ובתעוזה"

ביום חמישי, 8.4.17, התקיים ערב יובל לגדוד 46 (שלח) בלטרון. בערב ציינו את שנת היובל למלחמת ששת הימים ומלחמת ההתשה, שם לקח הגדוד חלק מרכזי ומשמעותי בלחימה

12.06.17
מערכת אתר צה"ל

בחודשים האחרונים הגדוד ניהל פרויקט ״בעקבות הגבורה״, במהלכו כל חיילי הגדוד הסדירים יצרו קשר עם ותיקי הגדוד, ולמדו על פעילותם ועל עברו של הגדוד דרך מפגשים משותפים ועבודות מחקר על הגדוד בתחילתו. מטרתו של הפרויקט הייתה לחבר בין הגדוד הסדיר לעברו לכבוד ציון חמישים שנה להקמת הגדוד. 
האירוע התחיל במפגש מסכם של פרוייקט ״בעקבות הגבורה״ של הגדוד, המשיך לטקס זיכרון בקיר השמות ועצרת מרכזית בנוכחות מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר.                        

"גדוד 'שלח' הוא הראשון שהשתייך לחטיבה 401 מיום הקמתה", אמר בטקס מפקד הגדוד, סא"ל צפריר הרשושנים. "קיים חוט המקשר בין סיפורי מורשת הקרבות של הגדוד, שראוי שיהוו  מורשת חיה וצו מוסרי לעשייה המתמשכת של דור הלוחמים הנוכחי, ובין אלה שימשיכו למלא את השורות בטנקים, בנגמ״שים, וברכבי הגדוד".

"גדוד 46", הוא המשיך, "ימשיך לצעוד בעוצמה ובגאווה, כשהוא מקפיד על מוכנותו ליום פקודה ומצויד באמצעים המתקדמים ביותר, אך בעיקר בנחישות, בתעוזה ובמיומנות של טובי בנינו מול האתגרים העומדים לפתחנו".