גדנ"ע שריון של חטיבה 7 מגיע לבסיס האימונים הפיקודי אליקים

07.11.18
מערכת אתר צה״ל

מערכת אתר צה"ל | 07.11.2018

השבוע מתקיים גדנ״ע של חטיבה 7 בבסיס האימונים הפיקודי אליקים. לראשונה בגיוסים הקודמים נפתח הגדנ״ע, כדי לחשוף ולעודד מלש״בים לגיוס לחיל השריון ולחטיבה 7 בפרט. במהלך השבוע נבחרו בקפידה מיטב המפקדים מכלל החטיבה, על מנת להעביר את התכנים בצורה הטובה והמקצועית ביותר.

הפעם הגיעו כ-160 בני נוער מבית ספר בגדרה, ולמדו מהשטח את מקצועות ותפקידי הטנק, חשיבות החיל בזרוע היבשה ומהי שגרת היום כחיילים בצבא. בנוסף, גם בנות לקחו חלק בפרויקט זה, ובכך הכירו את תפקידי ההדרכה בשריון ותפקידי המעטפת השונים בחיל. המטרה העיקרית היא לעודד את המוטיבציה לגיוס ושיבוץ בחיל ובחטיבה 7 בפרט. זאת בעזרת חשיפה יחודית ומשמעותית לעשייה המשמעותית של חיילים בצה״ל ובחיל השריון.

בני הנוער עברו מסעות, סימולטורים, מור״קים של חטיבה 7, פאנ״ל תפקידים בחיל ותכנים רבים על רוח צה״ל, שירות משמעותי ואהבת המולדת.

״הגדנ״ע היא הזדמנות יחודית לחשוף את בני הנוער לעשיה המשמעותית בחטיבה 7 ובחיל השריון. כיום אנו מבינים את הכוח הרב של השפעה על בני נוער דרך השטח, ואני בטוח שדרך קיום גדנ״עות אלו אנחנו בדרך הנכונה לעידוד המוטיבציה לגיוס לחיל השריון״, מפקד הגדנ״ע סגן הוד בדיחי.

הוא מוסיף כי ״חטיבה 7 רואה חשיבות רבה בלהוביל את עידוד הגיוס לחיל ולכן אנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי לקיים את הגדנ״ע על הצד הטוב ביותר. אני בטוח שאחרי שבוע משמעותי זה, בני הנוער מבינים את חשיבותו של חיל השיריון ואת כלל התפקידים המגוונים והמשמעותיים שניתן לבצע בו ובחטיבה 7״.