הכירו את מסיימי מסלול גדס"ר גבעתי

07.05.19
מערכת אתר צה"ל

אליאסף פרץ, בן 22 מירושלים. נישא לאיילת השחר לפני שלושה חודשים וחצי. בת זוגו של אליאסף היא סטודנטית ללימודי אחיות בזמן שהוא לוחם בסיירת גבעתי, המשתייך למחזור אוגוסט 17 - וסיים כעת מסלול ארוך במיוחד.

"התחלתי את המסלול מאוחר מכולם, מכיוון שהייתי צריך להעלות פרופיל כדי להיות לוחם. הצלחתי, והיום הגשמתי את החלום שלי - להשתייך למשפחת הסיירת". בת זוגו איילת השחר מספרת שהיה קשה להתחתן באמצע המסלול: "להיות לבד בבית הרבה זמן זה לא קל, אבל מה שחיזק אותי זו הידיעה שזה למען מטרה חשובה ושבעלי מגשים את חלומו". אליאסף מוסיף: "אשתי דחפה אותי וחיזקה לאורך כל הדרך, תמכה בי מרחוק. מהאירוסים ועד החתונה. אנחנו מתרגשים לעמוד פה היום ולדעת שהצלחנו, ביחד".

אביעזר טילמן, בן 19, המשתייך לקהילת העבריים מדימונה, למד בתיכון "אחווה" בעיר והשתתף בתנועת "אות הנוער הישראלי", בה נמצאים אנשים מבתי ספר שונים - ביניהם ערבים, עולים חדשים ועוד. יחדיו, הם עוברים טיולים ומסעות במהלך כיתה י"ב.

טילמן מספר על עצמו כי בזמנו הפנוי אוהב לגלוש - וכי לא היה לו ספק שיתגייס ללוחמה: "היה לי ברור שאתגייס לצבא כבר מגיל צעיר לחטיבה קרבית. אני שמח במקום בו אני נמצא, ומתרגש לסיים מסלול אחרי שנה וחודשיים. בכל זאת, מדובר בתקופה לא קצרה. עכשיו, הגיע הרגע להתחיל את העבודה האמיתית", מתפעל טילמן.

"אני מחכה לבאות. ההורים תומכים וגאים בי, ואפילו האחים הקטנים שלי רוצים להתגייס בעקבותיי לצבא".