כך נראה המחנה החדש של חטיבת גולני

חיילי מחנה שרגא - זה במיוחד בשבילכם. בחודשים האחרונים עבר הבסיס מהפך של ממש - החל משיפוץ המקלחות והשירותים במגורים, דרך שינוי מגורי הקבע ועד לשיפור נראות המחנה בכלל. מצליחים לזהות?

28.03.19
עמית מלמד, מערכת אתר צה"ל

בתקופה האחרונה, עבדו במרץ במחנה שרגא, סמח״ט ב׳ של גולני ורס״ר מחנה שרגא על שיפור הנראות, כך שאם הכרתם אותו לפני המהפך, סביר שלא תצליחו לזהות אותו עכשיו. "אנחנו מתמקדים בלהגיע להישגים גבוהים מבחינת שגרת המחנה והנראות הכללית", משתף רס"ר המחנה, רס"ר שלומי בן יאיר. "כל אלו לטובת דאגה לפרט עד הדבר הכי קטן, כך שלאף חייל שלא יחסר כלום".

"התחלנו את השיפוץ במחנה שרגא בחודש ינואר והוא נגמר באמצע פברואר", מסביר רס"ר בן יאיר. "בשיפוץ התמקדנו במקלחות ובשירותים של מגורי החיילים. בנוסף העברנו תהליך של שיפוץ מגורי הקבע".

"כשנכנסתי לתפקיד לפני ארבעה חודשים, רציתי לתכנן קדימה את מה שארצה לעשות בחטיבה", חושף רס"ר בן יאיר. "החלטתי שאני רוצה שנעביר את השיפוץ הזה, לטובת החיילים שעובדים כל כך קשה ומשקיעים את כל כולם. מגיעים להם התנאים הטובים ביותר".

"חשובה לי מאוד המשמעת כערך עליון ושחיילי המחנה, מפח"ט גולני, ירגישו בבית, כשיש להם למי לפנות כמו אבא ואמא", מסכם רס"ר בן יאיר. "אני שם לי למטרה את התנאים הכי טובים שנוכל לספק להם, כדי לעשות את השירות על הצד הטוב ביותר".