"בסוף השדאות", נזכר טירון נוסף, אלמוג אלבז מראש העין, "באתי למפקד ושאלתי אותו אם מותר לי לצרוח, וכשהגענו בחזרה לבא"ח צעקנו יחד, כל המחלקה, את החיים שלנו".

מאיר שטרית מגבעת זאב, למד בישיבה לפני שהגיע לבא"ח. הוא מציין שמהמקום ממנו הוא מגיע אין רבים שמתגייסים. "עיקמו לי פרצוף וזה היה קשה, לא כיף לעשות משהו בלי לקבל תמיכה", מתאר מאיר בנימה אישית, אך מיד מוצא את המילים להסביר לי למה בכל זאת הגיע לגולני: "לאחרים זה לא היה מובן מאליו שאתגייס, אבל לי כן. אם אני לא אעשה את זה, מי כן? אם אני לא פה, מי יחליף אותי?"

רגע לפני שאנחנו מסכמים את השיחה, הם חייבים לשתף אותי בחוויה אחרונה מהשדאות. "כשסיימנו את השבוע נכנסנו לפלוגה, פתחו לנו ת"ש והיינו מוכנים לעשות שורת פריקה וללכת לישון. המפקד צעק: 'נשק 60 מעלות, חמש אצבעות על ידית האחיזה, וודא נצירה, נשק…' ואז הוא עצר. פתאום מפקד אחר הגיע וצרח: '4 קרב מגע!' - כולנו סחוטים מהשדאות, כבר התקלחנו -  ומסתבר שיש לנו ארבע דקות להתארגן לאימון", הם נזכרים בהתלהבות.

"בהתחלה זה היה מבאס, אבל כשסיימנו הבנו שאין יותר טוב מזה. גם הסמ"פ והמ"פ הגיעו לשם כדי לתמוך בנו, והיה מעודד לראות אותם שם", הם מודים.