חיילי גדוד 55 בנטיעות עם המשפחות השכולות

לרגל ט״ו בשבט, יזם בפעם הראשונה גדוד 55 בחטיבה 215 נטיעת עצים ביער ירושלים בשיתוף קק״ל והמשפחות השכולות של הגדוד. כל זאת נעשה במטרה לשמור על הקשר הרציף עם המשפחות השכולות, להראות נוכחות וללוות אותן לאורך השנה

10.02.20
מערכת אתר צה"ל

יוזמה זו מתקיימת בפעם הראשונה במטרה להפוך אותה למנהג וליצור קשר עם המשפחות השכולות לרגל החגים. את הקשר עם קק"ל והרעיון לקיים את הנטיעות יזם רס״ר הגדוד, לירן שפונגין.

״זהו פרויקט משמעותי המתקיים השנה לראשונה ביוזמת הגדוד. החטיבה שומרת על קשר עם המשפחות השכולות וזו הדרך לחזק את הקשר ולשמר אותו״, אומר לירן, ״אני הייתי אחראי על הקשר עם קק״ל שתמכו בפרויקט וסיפקו לנו את השטח לנטיעה והעצים לנטוע, ושליש הגדוד היה אחראי על הקשר עם המשפחות ועל ההזמנה שלהם לנטיעות״.

פרויקט ״נוטעים וזוכרים״ התחיל השנה בפעם הראשונה בגדוד 55 בחטיבה 215 במטרה להמשיכו לשנים שיבואו. מדבריו של סרן אביב עדיקה, מפקד סוללה בגדוד 55: ״היה מרגש לראות את כל החיילים והחיילות בגדוד לוקחים חלק בנטיעות לצד המשפחות השכולות - שהן מקור עוצמתו של הגדוד. אנו זוכרים את נופלי הגדוד ונמצאים בקשר עם המשפחות, שמחים על ההזדמנות ומודים לכל מי שלקח חלק בארגון האירוע המיוחד".