חילופי מג"ד 411 של חטיבת האש 282

17.07.24
מערכת את"צ

אמש (שלישי) התקיים מעמד החלפת מפקד גדוד 411 בחטיבת האש 282. סא"ל אורן פיטוסי מסיים את תפקידו כמפקד הגדוד לאחר כשנתיים בהן הוביל את הגדוד להישגים משמעותיים בשגרה ובמלחמה. במקומו ייכנס סא"ל ניב אלבו.

החל מ-7 באוקטובר הגדוד פועל בכלל גזרות הלחימה - איו"ש, עזה וגבול הצפון, תוקף אלפי תשתיות של ארגוני הטרור ופועל למען ביטחון מדינת ישראל ותושביה.

"במשך החודשים האחרונים לא הפסקתם להדהים ולהפתיע אותי. מקצועיות, איתנות ומשימתיות עד אין קץ", אמר מג"ד 411 היוצא, סא"ל אורן פיטוסי, "יחד ירינו כ-20,000 פגזים, השמדנו אויב ותשתיות. סייענו לכוחות המתמרנים באש מדויקת וצמודה ממה שהעזנו לדמיין והשלמנו כל משימה שקיבלנו בהצטיינות. אני עומד פה, מפקד מלא גאווה, לא רק בהישגי הגדוד אלא גם ובעיקר באנשים, בכם. תודה אישית לכל אחד ואחד מכם שאיפשר לגדוד לצלוח את המסע בהצלחה עד כה, מסע שלא הסתיים."

"בעזרת רוח איתנה, נתמיד, נתאמן ונשפר את כשירותינו", אמר מג"ד 411 הנכנס, סא"ל ניב אלבו, "אנחנו יוצאים לדרך ארוכה, ברורה אך מאתגרת תוך מחויבות לעם ישראל. הצבא, כצבא העם הוא עמוד השדרה של כוחנו ואחדותנו, האחדות תדחוף אותנו להצטיין ולהגיע לנצחון עבור העם שלנו."