חטיבת הנח"ל במירוץ רעננה

18.03.18
מערכת אתר צה"ל

ביום חמישי האחרון, גדודי חטיבת הנח״ל השתתפו במירוץ רעננה. לאחר שלושה שבועות אינטנסיביים של העלאת כשירות גופנית שכוללת אימוני ריצה, כוח, קרב מגע וצליפה חתמו לוחמי החטיבה את האימונים במירוץ גדול בו השתתפו מעל ל-1000 לוחמי החטיבה מכל גדודיה.

חטיבת הנח"ל חרטה על דגלה את יסודות הכושר הגופני, את חשיבות העלאתו, את ההשתתפות במירוצים וזכייה בתחרויות כושר כלל צה"ליות. את מירוץ רעננה הגדיר רמ"ח כושר קרבי אל"ם אבי דהן כאליפות צה"ל בריצת עשרה קילומטרים. רצי חטיבת הנח"ל סיימו את המירוץ בהצטיינות, עטורי פרסים: פרס יחידה רבת המשתתפים - שכן כחמישית מרצי המירוץ היו לוחמי הנח"ל.

שלושת המקומות הראשונים האישיים הוענקו לשלושה לוחמי החטיבה:

במקום הראשון האישי זכה - סמ"ר ארפיינה גבייה (גדס״ר) 

מקום שני אישי - סגן רועי פינקר (גדוד 50)

מקום שלישי אישי - סמל דוד מובשוביץ (גדוד 50).

בקטגוריית הנבחרות זכתה נבחרת החטיבה בממוצע הזמן הכי נמוך לריצת עשרה קילומטרים (כארבעים דקות לריצת עשרה קילומטרים), וכך קטפה את פרס הנבחרות מבין נבחרות רבות צה״ליות שהשתתפו גם הן במירוץ.

"נושא הכושר הגופני הוא הנושא העיקרי בו מתמקדת חטיבת הנח"ל בשנים האחרונות. החטיבה מקיימת אימוני כשירות ארוכים ומשמעותיים ביותר ובוחרת להשתתף בכל ארוע כושר צה"לי ואזרחי. הכושר הגופני מושרש בתוך החטיבה אצל כל חייל בכל דרגה, במירוץ רעננה השתתפו כלל הסמג"דים ומפקדי הפלוגות בחטיבה, ומעבר לחשיבותו, הוא היווה חוט מקשר בין גדודי החטיבה שהתחרו יחד וניצחו יחד" מספרת רס"ן הילה חשאי, קצינת הכושר הגופני של חטיבת הנח"ל.

רס"ן הילה חשאי קצינת כושר קרבי של חטיבת הנחל, רמ"ח כושר קרבי, ומג"ד גדס"ר נח"ל - סא"ל גיל ורנר