הכירו שלושה מהמצטיינים של חטיבת הנח"ל

03.05.20
מערכת אתר צה"ל

השבוע התקיים מעמד מצטייני מח״ט הנח״ל, אל״ם ישראל שומר, ליום העצמאות השבעים ושתיים של מדינת ישראל. חטיבת הנח״ל ידועה ביתרונה האנושי ומוכיחה זאת גם השנה, כאשר מונה עשרים וחמישה מצטיינים בהם שלושה שבלטו במיוחד.

סמל ראשון ישי נעים, בן 22 מתל אביב, אחד מתוך שבעה אחיו ששירתו בקרבי בהם אח אחד המשרת יחד איתו כלוחם בפלוגת החוד של גדוד 50.
לפני גיוסו לצה״ל, ישי לא התאים לתפקיד לוחמה מסיבות רפואיות, אך הוא סירב לקבל את העובדה שלא יהיה לוחם והתעקש לעבור הליך רפואי מיוחד בזכותו הצליח להתגייס לתפקיד קרבי וכך הגיע לחטיבה כלוחם בגדוד, בהמשך פיקד על כיתת לוחמים וכעת הוא סמל בפלוגה. ״אני מרגיש משמעותי בתפקיד ומרוצה מאוד מהמסלול הצבאי שעברתי, בתור מפקד וסמל יש לי יכולת השפעה גדולה״, הוא מספר.


סמל ראשון ישי נעים

סמל ראשון אמיר אברמזון, בן 20 מפתח תקווה, התגייס לחטיבה והגיע להיות לוחם בגדוד 932 בעקבות אחיו ששירת אף הוא בגדוד ונפטר ממחלת הסרטן. אמיר, בתמיכת המשפחה, בחר להמשיך את דרכו של אחיו ומיום גיוסו הוא שואף להיות הלוחם הכי טוב שיש ״מה שמוביל אותי בשירות הצבאי אלו הם ערכי המצוינות והמקצועיות״. אמיר הוא דוגמה ומופת ללוחמים אחרים ועל אף שעתיד להשתחרר בקרוב, הוא ממשיך להשקיע ולתת מעצמו עד הרגע האחרון.

סמל ראשון אמיר אברמזון

סמל דניס מאלין, בן 25, עלה לארץ מאזרבייג׳ן לפני כשלוש שנים. נולד בעיר באקו, בה גדל ואף למד לתואר ראשון בהנדסה. דניס החליט לעלות לארץ לאחר שלקח חלק בפרויקט ״תגלית״, לאחר מכן בפרויקט ״מסע״,] ולפני שלוש שנים עלה ארצה באופן רשמי, בעוד משפחתו נותרה שם ולהתגייס לצה״ל מתוך חשיבה שהשירות הצבאי הוא חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית. כיום הוא לוחם בגדוד 931 ומסכם את השירות שלו עד כה כ- ״בית הספר של החיים״.

סמל דניס מאלין