והמנצחת היא...

25.06.18
מערכת אתר צה"ל

החודש נערכה תחרות צה"ל בקליעה, בה זכתה חטיבת הצנחנים במקום הראשון, לאחר שניצחה במרבית המקצים.

בתחרות השתתפו כל חטיבות החי"ר של צה"ל ביניהן חטיבת הנח״ל, חטיבת גבעתי, חטיבת גולני וחטיבת כפיר, ונבחנו במספר מקצים הבודקים את מיטב הקולעים בצה״ל, כמו ירי בשכיבה, ירי בכריעה ועמידה. לבסוף, לאחר שיקלול כלל המקצים והתחרויות זכתה חטיבת הצנחנים.

בסיום התחרות נבחר גם המ״פ המצטיין בצה״ל, סרן ליאור ועקנין, מ״פ הכשרות בבא״ח צנחנים.

"הזכייה מסמלת מבחינתי את החתירה למקצועיות ולמצוינות של החטיבה, ומגיעה לאחר אימונים רבים ועבודה קשה של כלל הצלפים", משתף סרן ועקנין, המשרת בבא"ח צנחנים שזכה במקום הראשון בין בסיסי ההכשרה. אני גאה לעמוד בראש לוחמים נחושים, מיומנים, דבקים במטרה ובעיקר מקצועיים".

"כבר משלב ההכשרה אנחנו מעצימים את הדיוק בקליעה, הוא מסביר. "זאת כדי לפתח את הקלעים המדויקים ביותר. הקליעה הינה אחד היסודות החשובים לכל לוחם בצה״ל, ואני בטוח שהלוחמים ידעו לבצע כל משימה אשר ידרשו לעמוד בה.

סמ״ר עידן שמחון מחטיבת הצנחנים זכה במקצה "אלוף האלופים": "זוהי זכות גדולה לייצג את החטיבה שלי בתחרות זו, הקליעה היא אחד מיסודות הלוחם ואני וחבריי התאמנו קשה על מנת להגיע להישגים הגבוהים ביותר"

כבר מתחילת שירותי כלוחם בצנחנים חונכתי לדיוק ומציינות", מסכם סמ"ר שמחון, "ואני שמח שיצא לי לייצג את חטיבת הצנחנים בכבוד בזכייה הזאת.