"גאווה גדולה עבורי לפקד על עוצבת הקומנדו ועל מכלול אנשיה ויכולותיה"

עצרת לציון שלוש שנים להקמת עוצבת הקומנדו ולציון סיום תקופת אימון והתרגיל העוצבתי של הקומנדו שהסתיים בשבוע שעבר, התקיימה אתמול (ראשון)

03.12.18
מערכת אתר צה"ל

 



העצרת התקיימה במעמד מפקד פיקוד המרכז, אלוף נדב פדן, מפקד עוצבת האש, תא״ל ירון פינקלמן, מפקד עומבת הקומנדו, אל״ם קובי הלר ומפקדי יחידות מגלן, דובדבן, אגוז. במעמד זה, הדליקו שלושה חיילים בודדים, לוחמי העוצבה מהיחידות השונות- מגלן, אגוז ודובדבן את נר ראשון של חג החנוכה וקיבלו ברכה חמה מהבית הרחוק.

"לפני שלוש שנים, עמדתי כמפקד יחידת דובדבן", שיתף  מפקד העוצבה, אל״ם קובי הלר, "כתף אל כתף עם מפקדי וחיילי העוצבה בטקס הקמתה של הקומנדו. מעמד זה סימן את תחילתה של דרך חדשה, דרך המשלבת בין כתפי ענקים לימינו אנו, דרך שמורכבת ממורשת, ערכים ואחריות רבה".



"באולם זה נמצאים הטובים ביותר, חוד החנית של צה״ל ובצבא היבשה", המשיך אל"ם הלר. "אתם אלו אשר עושים ככל שביכולתם כדי לשמור על חירותנו וריבונותינו בארץ הזו. המשיכו להוביל, ליזום, לחשוב, להביע דעתכם ולעמוד על המשמר".

"אין לי מילה טובה יוצר מלתאר את תחושותיי מאשר גאווה", סיכם אל"ם הלר. "גאווה גדולה עבורי לפקד על עוצבת הקומנדו ועל מכלול אנשיה ויכולותיה. בטוח שבשעת פקודה יחידות העוצבה יהיו הראשונות לפעול ויעמדו מול האתגרים הגדולים ביותר במלחמה הבאה- זהו ייעודנו".