ראש הממשלה ביקר בחטיבת הקומנדו

22.02.22
מערכת אתר צה"ל

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (שלישי), 22 בפברואר 2022, כ"א באדר תשפ"ב, בחטיבת הקומנדו.

בביקור השתתפו סגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי, מפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס, מפקד עוצבת האש, תא"ל עופר וינטר, מפקד חטיבת הקומנדו, אל"ם מני ליברטי, מפקדי ולוחמי היחידות.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיע ליחידת דובדבן, והחל את ביקורו בחדר המורשת של היחידה. לאחר מכן מפקדי העוצבה סקרו בפניו את אתגרי העידן הנוכחי, את היכולות המבצעיות העומדות לרשותם ואת המבצעים החשאיים אותם מבצעים באומץ לב.
לאחר מכן, ראה ראש הממשלה נפתלי בנט את יכולות הסיערוב של יחידת דובדבן ואת יכולות הירי, ההסוואה והתצפית של יחידות אגוז ומגלן.

במהלך ביקורו פגש רה"ם בנט את לוחמי היחידות המיוחדות והודה להם על פעילותם החשובה ותרומתם לביטחון המדינה.

קרדיט: קובי גדעון/ לע"ם

"בביקור בצה"ל אני מרגיש בבית והיום נחשפתי ליכולות מיוחדות בעוצבת הקומדו, באגוז, דובדבן ומגלן", סיפר ראש הממשלה, מר נפתלי בנט, "התרשמתי מהיכולות המבצעיות ובעיקר מהברק בעיני הלוחמים. צה"ל הוא נכס לאומי, בית היוצר לאחדות ישראל ושגשוגה. ההרתעה והעוצמה של צה"ל מאפשרים לישראלים ביטחון ותחושת ביטחון. צה"ל הוא צבא העם, בא מן העם ואהוב על ידי העם, כצבא ממלכתי של כולנו. שימור איכות הביטחון תלויה בשימור וטיפוח משרתי צה"ל".

"אתגרי הביטחון עימם מתמודד צה"ל הולכים וגדלים", אמר סגן הרמטכ"ל, אלוף הרצי הלוי, "איכות הבטחון מתבססת על אנשינו הטובים, אלו המשרתים בעוצבת הקומנדו וביחידות צה"ל כולן. איכות הקצינים והנגדים, מסירותם והמקצועיות אותה הם מפגינים היא שמאפשרת לצה"ל להיות צבא איכותי ומצליח. צריך לדאוג שכך יהיה גם בעתיד".