סא״ל סהר מועדים נכנס לתפקידו כמפקד גדוד דוכיפת

12.07.23
מערכת את"צ

אתמול, מפקד גדוד דוכיפת בחטיבת כפיר, סא״ל משה אליצור יסיים את תפקידו - זאת לאחר שנתיים עצימות בהן הוביל את לוחמי, מפקדי ומשרתי הגדוד כולו ביד רמה. מחליפו, מג״ד דוכיפת הנכנס, הוא סא״ל סהר מועדים.

אל הטקס הגיעו מפקד אוגדה 99, תא״ל ברק חירם, מפקד חטיבת כפיר, אל״ם שרון אלטיט, בני משפחות המפקדים, לוחמים ומפקדים כאחד.

מדבריו של מפקד גדוד דוכיפת היוצא, סא״ל משה אליצור:

״אני מסיים כעת בהתרגשות עצומה את תפקיד המג״ד, תפקיד עם אחריות עצומה למשימה, לגזרה ולאנשים בצורה שקשה לתאר. תפקיד עם רגעים מורכבים וקשים, אך כזה שגם מביא אותך לשיאים וגאווה עצומה.

אני יכול להגיד כיום, במבט לאחור, שהשיאים החיוביים ותחושת הסיפוק גברו לעין ערך מאלה האחרים ומודה למפקדים על האמון שנתנו בי לאורך הדרך.

בגדוד דוכיפת ישנה אווירה מיוחדת, לא סתם הוא נקרא משפחה לוחמת. קודם כל נלחמים ועושים הכול על מנת לעמוד במשימה, אך גם נהנים יחד כמשפחה שאינה שכונה אלא רעות לוחמים אמיתית״.

סא״ל משה אליצור עתיד להתחיל את תפקידו החדש כמפקד גדוד בבה״ד 1.

מדבריו של סא״ל סהר מועדים, מפקד גדוד דוכיפת הנכנס:

״אני מקבל היום את הפיקוד על גדוד 94 בהתרגשות גדולה ובחרדת קודש, מפקדי וחיילי הגדוד, מהיום - אני מצפה מכם להמשיך ולהוכיח בעשייתכם, כי גדוד 94 הינו גדוד מוביל , עצמאי וחותר למגע ולזכור תמיד את משימתנו: הגנה בבט״ש תוך מוכנות תמידית למלחמה.

הפיקוד עליכם הוא מהחשובים שנדרשתי אליהם במהלך שירותי הצבאי ואדאג לבצע את הטוב ביותר על מנת שביחד - עם מנהיגות קרבית, אחריות, עוז וענווה ננצח בכל מפגש״.