סא״ל פאיז פארס נכנס לתפקידו כמפקד בסיס האימונים של חטיבת כפיר

25.07.23
מערכת את"צ

אתמול, מפקד בסיס האימונים של חטיבת כפיר, אל״ם בני קטה יסיים את תפקידו - זאת לאחר שנתיים עצימות בהן הוביל את חיילי, מפקדי ומשרתי הבסיס כולו ביד רמה. מחליפו, מג״ד הבא״ח הנכנס, הוא סא״ל פאיז פארס.

אל הטקס הגיעו מפקד אוגדה 99, תא״ל ברק חירם, מפקד חטיבת כפיר, אל״ם שרון אלטיט, בני משפחות המפקדים, לוחמים ומפקדים כאחד.

מדבריו של מפקד בא״ח כפיר היוצא, אל״ם בני קטה: ״בבא״ח כפיר משרתים טובי הנוער של מדינת ישראל, ולכל אורך תפקידי פעלתי וקיבלתי החלטות לאור עובדה זאת. טובי בניו של העם נשלחים אלינו, נותן בנו את אמונו, הורי המתגייסים נותנים בנו את אמונם - סומכים עלינו שנכשיר אותם ונכין אותם באופן הטוב ביותר לניצחון במלחמה, סומכים עלינו שנעשה ככל שצריך כדי להחזיר אותם לביתם בשלום.

זכיתי לפקד בשנתיים האחרונות על היחידה החשובה ביותר לחטיבה. המקום בו נקבעים התכונות, הערכים, המקצועיות של המפקד, הלוחם, המסגרת המחלקתית והפלוגתית.

בתקופה זאת נפגשתי עם מפקדי הפלוגות, המחלקות והכיתות ולוחמים לעתיד.
ראיתי בדרך אנשים נפלאים, חדורי מוטיבציה וערכים, מלאי גאוות יחידה, אנשים שמוכנים להקריב מעצמם למען הכלל, לתת את כל כולם למען חטיבת כפיר, למען מדינת ישראל״.

אל״ם בני קטה עתיד להתחיל את תפקידו החדש כסגן מפקד אוגדת יהודה ושומרון.

מדבריו של סא״ל פאיז פארס, מפקד הבא״ח הנכנס: ״המשימה המשותפת שלנו היא לבנות היטב את ראשית הצירים של החטיבה. מצופה מאיתנו המפקדים, להיות מוכנים ונכונים לכל משימה, לטפל בחיילינו כראוי, לדרוש מהם, להפוך אותם ללוחמים אמיצים, איתנים ומוכנים לכל אתגר מבצעי.
אני סמוך ובטוח שיחד נמשיך להצעיד את חטיבת כפיר קדימה ולבנות את הדורות הבאים של לוחמים ומפקדים עבור החטיבה״.