טייסות 201 ו-253 יחד עם להקת חיל האוויר התנדבו בסורוקה

17.03.22
מערכת את"צ

היום (חמישי), התקיים הפנינג פורים צבעוני בבית החולים "סורוקה", למען ילדי מרכז סבן. את ההפנינג יזם רנ"ג (מיל'), פיני אלמקייס מבסיס רמון של חיל האוויר יחד עם בית החולים סורוקה, עמותת "חיים" וקהילת "גברים בראדרס על מלא".

אל ההפנינג הגיעו חיילים מטייסות 201 ו- 253 המפעילות את מטוסי הF-16i וטייסת מנהלה, תחזוקה, ותעופה של בסיס רמון כדי לקחת חלק ולשמח את ילדי המחלקה לכבוד חג הפורים. כחלק מההפנינג היו שלל אטרקציות והפתעות: הופעה של להקת חיל האוויר, תחנות משחקים, דוכני מזון, עמדות חלוקה של משלוחי מנות ותחפושות וסימולטור טיסה בו הטיסו הילדים מטוס יחד הטייסים שהגיעו להשתתף באירוע.

"זאת הפעם הראשונה שאנחנו מארגנים אירוע בסדר גודל כזה", אמר רנ"ג |(מיל') אלמקייס, "כל הבסיס ישר נרתם ולקח חלק. רצינו לשמח את הילדים וגם את הצוות של בית החולים שעובדים לילות כימים, ועם כוח רצון והרבה אהבה הצלחנו להרים הפנינג מדהים וליצור קירוב לבבות. נאחל בריאות איתנה ופורים שמח לכולם!"

מפקדת הלהקה הצבאית של חיל האוויר,סרן נועה מאירצ'ק סיפרה על התחושות מהאירוע: "פורים הוא חג של נתינה וחגיגת הביחד. כל חברי הלהקה התרגשו מאוד לקראת ההפנינג, להגיע בחג שכולו סובב שמחה, ולעשות טוב בלב לאנשים".