מפקד חדש למכללה הטכנולוגית של חיל האוויר והחלל

21.09.22
מערכת את"צ

אל"ם מ' נכנס לתפקיד מפקד המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר והחלל (בח״א 21) במקומו של אל"ם ערן דהאן, אשר שירת בתפקיד בשלוש שנים האחרונות. אל"ם ערן דהאן יסיים את שירותו הצבאי לאחר כ-30 שנים.

טקס חילופי המפקדים נערך אתמול (שלישי), בבסיס המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר (הטכני), בראשות מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

״זו החלפת פיקוד מיוחדת בנוף החיל", אמר אלוף בר, "החלפת מפקד היושב על אבן הראשה ליכולותיו הטכנולוגיות של החיל, על המעיין הנובע של משרתיו המסורים, בלעדיהם לא יהיה עילוי לחיל הזה. כאן דואגים ליכולת לעמוד במשימות היום, אך גם מעצבים את עמידתנו באתגרים לשנים רבות קדימה".

"ערן, אתה מסיים היום 30 שנות שירות בצבא הגנה לישראל", הוא המשיך,"יש לך חלק איכותי, משמעותי ותרומה גדולה בשירות. מ', יש לך אחריות מיוחדת וכה חשובה. למנהיגות וההובלה האישית שלך - תפקיד מפתח בהצלחה הכוללת״.

"בח״א 21 על מגוון מוסדותיו מהווה מרכיב משמעותי בחינוך הטכנולוגי במדינת ישראל", ציין אל"ם דהאן, "עם סיום התפקיד הנני מסיים כ-30 שנות שירות מגוונות מלאות סיפוק ואתגרים במערך הטכני כחניך, חייל, נגד וקצין. למדתי בדרך שפיקוד, ערכים ומקצוענות הם ארגז הכלים המשמעותי ביותר שיש לנו ונדרש להשקיע בו ללא הפסקה. מ', יש לנו חוויות משותפות בהן נחשפתי לאדם והמפקד שבך, ללא ספק אתה בעל המיומנויות והכישורים הנדרשים להוביל את בח״א 21״.

"זכות גדולה עבורי לפקד על הבסיס", הדגיש אל"ם מ' "אני מכיר ויודע את גודל המשימה והאחריות הרבה שמונחת על כתפיי. אני רואה בתפקיד זה אתגר עצום בפיקוד ועיצוב הדור הבא של הטכנאים בחיל האוויר. ערן - בשלוש השנים האחרונות תחת פיקודך, הבסיס ביצע משימות מגוונות ומורכבות מאוד. יחד, נקפיד על מצוינות בהדרכה, נוודא כי הבסיס מהווה מקור ידע לאנשי המערך. אתגרים גדולים עומדים בפתחנו. אני מודע ליכולות שלכם ולמסירות שלכם, ולכן אני סמוך ובטוח שיחד נעמוד בכל האתגרים״.