"חטיבת הלוגיסטיקה הייתה והינה ציר מרכזי ביכולתו של הצבא"

27.11.17
מערכת אתר צה"ל

אל"ם ניסן דוידי מונה היום (שני) לראש חטיבת הלוגיסטיקה, והחליף, בטקס במעמד מפקד זרוע היבשה, אלוף קובי ברק, ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף אהרון חליוה, מפקדים, בני משפחה ומוזמנים נוספים, את תא"ל יורם אזולאי אשר כיהן בתפקיד זה במהלך שלוש השנים האחרונות.

"היום מקבל אני את הפיקוד על חטיבת הלוגיסטיקה האחראית על הפעלת הכוח הלוגיסטי של צה"ל, אמר אל"ם דוידי, "כמו בעבר, גם היום האיומים הקרובים והרחוקים על מדינת ישראל, מחייבים אותנו לעמוד על המשמר ולהיות מוכנים לכל תרחיש שאליו נידרש בזמן קצר ובאופן אינטגרטיבי ומיטבי למול המשימה. חטיבת הלוגיסטיקה הייתה והינה ציר מרכזי ביכולתו של הצבא לעבור ביעילות בין המצבים השונים ולממש את ייעודה בשמירת רציפות הלחימה".

"היום זהו יום מרגש עבורי, יום בו מתערבב לו העצב עם השמחה", המשיך ראש החטיבה היוצא, אל"ם אזולאי, "מיום שבגרתי ובמשך 33 שנות שירות, אני לובש מדים- כנהג, כקצין לוגיסטיקה זוטר וכראש חטיבת הלוגיסטיקה של צה"ל והיום אני עוזב מסגרת שהייתה לי לבית. שירתתי אתכם כרח"ט כמעט שלוש שנים- תקופה בה פעלנו יחד למימוש יעודנו ומשימותינו בעת שנדרשנו להוכיח את עצמנו יום יום בהפעלת הכוח בשגרה ובחירום ובמתן מענה לוגיסטי ליחידות צה"ל".

״בלי לוגיסטיקה אין שום דבר. לכן- החלפת הפיקוד בחטיבה הזו איננה דבר של מה בכך, היא דבר משמעותי בחייו של האגף, של זרוע היבשה, של צה״ל ושל משהב״ט", אמר ראש האגף אלוף חליוה, "תפקיד הזה שאמון על הפעלת הכוח, מחייב הבנה מיטבית של הכוח הצבאי כולו. בלי האישיות המיוחדת של יורם וניסן, המהלכים הדרמטיים שקרו בשנתיים האחרונות לא יכלו להתרחש כפי שהתרחשו. אנחנו צריכים לזכור שהמוכנות לחירום היא הראשונה בסדר העדיפויות. באם נדרש, נדע לעשות את הדברים בצורה מצוינת בזכות האנשים המצוינים שיש בחטיבה הזו".