טור של מפקדת מגמת טכנולוגיה ואלקטרואופטיקה בבה"ד 20

09.12.18
מערכת אתר צה"ל

מתגייסים יקרים והוריהם,
אני סא"ל דנה מימון, מפקדת מגמת טו"פ (טכנולוגיה ואלקטרואופטיקה) בבסיס ההדרכה של חיל הטכנולוגיה והאחזקה בקרית ההדרכה. אני כותבת לכם כמה מילים על מנת להפיג מעט את החששות לקראת יום הגיוס ולהפוך אותם להתרגשות ולציפייה.

טרם הגיוס, אנשי קבע מחיל הטכנולוגיה והאחזקה יצרו קשר ונפגשו עם המיועדים לשירות בחיל בכדי לתת רקע על החיל והמקצועות השונים וכן לתת מענה לשאלות.
עם גיוסם של הטירונים נדאג לקליטה רכה באמצעות תוכנית הנקראת "חיבוק טכנולוגי"- פרוייקט של הבה"ד המיועד להפגיש את הטירון עם החיל הבה"ד ומפקדיו. מרבית המתגייסים יעברו את הטירונות וגם את ההכשרה בבה"ד.

כמו שאתם יודעים, כאשר תתגייסו, יהיו לכם מפקדים. המפקדים בבה"ד 20 עברו הכשרה מקצועית ורחבה, אלו המפקדים הטובים ביותר אשר נבחרו בקפידה.
המפקדים שלכם יהיו האנשים שידאגו לכם בתקופה הקרובה ויספקו לכל אחד ואחת את הידע הנדרש לתפקיד. כאן בצבא יש לכל אחד זכות שווה להצליח ולהתקדם, לא משנה מאיפה הגעתם ומה היה בעברכם - זהו פרק חדש בחייכם בו תוכלו להוכיח את עצמכם ויכולותיכם!

אז קצת על חיל הטכנולוגיה והאחזקה.
חיל הטכנולוגיה והאחזקה הוא החיל הגדול ביותר בחילות היבשה. בחיל יש 64 מקצועות שונים ומגוונים. אתם תלמדו כיצד לבצע פעולות אחזקה בכלים הטכנולוגים ביותר בצה״ל, מאמצעי ראיית הלילה הכי קטן ועד לטנק מרכבה סימן 4 בעל הטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

הטירונות וההכשרה מתקיימות בסביבה טכנולוגית מתקדמת עם סימולטורים ועזרי הדרכה חדשניים, כל זאת כדי לספק את המשאבים וסביבת ההדרכה הטובה ביותר לחיילים שנולדו בעידן הטכנולוגי.

בסוף ההכשרה תקבלו שיבוצים למגוון התפקידים של החיל המפוזרים בכל יחידות הצבא מהדרום ועד צפון הארץ, אך לא נתפלא אם תחזרו לבית- בה"ד 20- להכשרה נוספת לפיתוח מקצועי, או כדי לבוא ולפקד בעצמכם על דור העתיד של החיל.

הורים יקרים, אתם שותפים לדרך הזו ועל כן תהיו מוזמנים ליום הורים בסיום הטירונות בו נסביר לכם בפירוט על החיל והאופציות הפתוחות בפני ילדיכם, כדי שתוכלו להבין את שעושים ילדיכם ולתמוך בחיילים שלנו על מנת שיבצעו את השירות המשמעותי ביותר.

עלו והצליחו, וברוכים הבאים למשפחת חיל הטכנולוגיה והאחזקה.
שלכם, ממ"ג טו"פ סא"ל דנה מימון