מערכת אתר צה"ל

הכירו את מערכת מפ"צ: מערכת פניות וצ' עומד
מטרת המערכת הינה לרכז ולאפשר בקרה אחר פניות היחידות בנושאי חלפים מחד, וניהול וטיפול בפערי צ' עמוד מאידך תוך שיפור וייעול המענה לקצה המבצעי במערך החלפים.

מה תיתן המערכת?

  • ריכוז פניות מכלל יחידות צה"ל בכל הרמות, מדידת ובקרת טיב וזמני המענה של כלל בעלי התפקידים בשרשרת האספקה.
  •  זיהוי מגמות העלולות להשפיע על זמינות החלפים ביחידות ועל כשירותן.
  • יצירת מאגר מידע וזיכרון ארגוני בתחום פתרונות להיעדר מלאי, וזמינות החלפים קבלת תמונת מצ"ב בלחיצת כפתור.
  • פלטפורמה לשיח מבוקר וסטנדרטיזצית המענה בתחום החלפים.

איך זה יעבוד?

  • כל יחידה תוכל לפתוח פנייה במערכת, בכפוף להרשאות- הפנייה תנותב לצוות הרלוונטי ע"פ המק"ט (לדוג'-רק"ם) ותטופל ע"י הצוות הרלוונטי ובמידת הצורך תנותב לגורם חוץ מרה"ס.
  • המערכת תאפשר שקיפות מלאה לכלל היחידות בכל רגע נתון ללא המתנה.

לקבלת הרשאות והסבר על שימוש במערכת יש לפנות למדור זמינות החלפים במרה"ס.