הכירו את "הגיבורים הקטנים" שמתנדבים לצה"ל

בשבוע שעבר התקיים אירוע מיוחד במינו - טקס החיול המרגש שמוביל חיל הלוגיסטיקה עם עמותת "גיבורים קטנים". במסגרת הפרויקט, מגיעים בני נוער בגיל 21-16 בעלי צרכים מיוחדים להתנדב לצה"ל, ובמקביל חיילי צה"ל מתנדבים בבתי הספר של העמותה

22.10.18
מערכת אתר צה"ל

בטקס המרגש השתתפו 800 בני נוער, מתוכם 200 קיבלו מדים וצעדו בגאווה על רחבת המסדרים. האירוע התקיים בראשות ראש אט"ל, אלוף איציק תורג'מן, סגן שר הביטחון ובהשתתפות קצין הלוגיסטיקה הראשי, תא"ל יוסי אילוק, ובכירים נוספים.

בין בני הנוער שהתחיילו היה גם טומי טקצ'נקו מבית ספר גוונים באשדוד, טומי זכה להיות המתנדב שישיר בפני כל הקהל שהגיע לטקס המרגש והוא בן 20 ובעל אוטיזם ובעיות תקשורת.

"קיבלתי מדים והפכתי להיות חייל וזה מרגש", הוא סיפר. "שמחתי לראות את האנשים שבאו וללחוץ את היד של הקצינים הבכירים בצה"ל". טומי בחר לשיר את השיר "מישהו איתי כאן" של הזמר בניה ברבי. הוא מספר שהוא אוהב לרקוד ולשיר ובזמנו הפנוי הוא חלק מלהקה בשם "לגעת לי בלב" ואף מופיע בטקסים של בית הספר שלו.

"אתם לא גיבורים קטנים - אתם ענקיים. אני גאה להיות חלק מהמשפחה הזו שנקראת גיבורים קטנים ולראות אתכם על מדים", אמר ראש אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה, אלוף איציק תורג׳מן. "צה"ל נמצא פה ורוצה להיות אתכם לאורך כל הדרך".

ד"ר יריב וינצר, מייסד ונשיא גיבורים קטנים: "אני מודה על הקשר ההדוק במהלך 17 עם צה״ל. היטיב היום ראש אט"ל, אלוף איציק תורג'מן, לומר שאנחנו נותנים יותר מאשר מקבלים. האושר של כולנו נובע מהשותפות עם הגוף הכי גדול במדינת ישראל, בלחבק את הקהילה המיוחדת הזאת ולחנך את דור ההמשך לאהבה. המוטו של העמותה הוא "האחר הוא אני" - והיום זה הוכח יותר מתמיד".