הדרך החדשה שלכם להשפיע על האוכל בבסיס

משרתים ביחידות הכשרה או בבה"דים? רוצים להעביר חוו"ד על האוכל שלכם? מעכשיו האחראים על המזון בצה"ל יוכלו לשמוע את דעתכם בצורה ישירה - באמצעות 2 הקלקות בסמארטפון

17.02.22
אודם כץ, מערכת אתר צה״ל

במסגרת פעילות אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה לשיפור חווית השירות בעולם המזון, הוטמעה פלטפורמה לסקר שביעות רצון המשרתים מחדרי האוכל בצה"ל.

בימים האחרונים נתלו בכ-30 בסיסי הכשרה והדרכה פוסטרים ורול-אפים עם קוד QR באמצעותו ניגשים לשאלון בנושא האוכל בבסיסים. זאת יחד עם שליחת הודעות SMS למשרתים המעודדות לשתף את החוויה שלהם מהארוחות.

מדובר ביוזמה של חיל הלוגיסטיקה בהובלת מנהל המזון ומדור שרשרת הספקה בחיל. הפלטפורמה נבנתה בשיתוף פעולה עם מחלקת מערכות מידע של החט״ל (חטיבה טכנולוגית ליבשה) ויחידת ״שחר״ שבלוטם של אגף התקשוב. זאת במטרה לאפשר לחיילים ולחיילות להשפיע על המזון בחדרי האוכל.

בסקר יכולים המשרתים לדרג בצורה אנונימית את שביעות הרצון שלהם מהאוכל, כמות המזון ורמת הניקיון. בנוסף הם יכולים להציע רעיונות לשיפור ולשלוח תמונות של הארוחות. התוצאות והמשוב מגיעים ישירות למנהלי המטבח, לקציני הלוגיסטיקה ולגורמים הרלוונטיים בחיל, על מנת שאלה יוכלו ללמוד כיצד לשפר את המענה התזונתי ואת חוויית המשרתים ולטפל בבעיות בזמן אמת.

הפוסטרים והרול-אפים נתלו ביחידות ההכשרה ובבא"חים (בסיסי הכשרה בדרום, בסיסי טירונות, בה"דים), ובעתיד, כך מציינים באט"ל, מתוכננת הרחבה לכלל צה"ל.