שבוע ההתייחדות לזכר חללי חיל הקשר והתקשוב

20.12.20
מערכת את"צ

כמידי שנה נאספים באגף התקשוב וההגנה בסייבר, המשפחות, המפקדים והחיילים כדי לזכור ולא לשכוח את חמש מאות שבעים ושבע חללי חיל הקשר והתקשוב.
הם אשר פעלו בחייהם ובמותם - ברוח צה"ל וברוח האופיינית לכולנו, מתוך שליחות, מסירות ורעות. הם אשר פעלו לפי הרוח הישראלית, זו שאנו גאים בה. שתמיד מחברת בנינו, ברגעי הגאווה, השמחה והכאב.

ביום חמישי התחיל שבוע לציון חללי חיל הקשר והתקשוב. "שבוע ההתייחדות" שבסיומו ביום רביעי ה-23.12.20 יתקיים טקס ההתייחדות בסימן חיבורים לחברה הישראלית. לקראת שבוע זה יפעלו כלל יחידות החיל במתכונת "שבוע ההתייחדות" ויזכו להיחשף למגוון פעילויות, חיבור למורשת החיל, הנצחת הנופלים ועוד.

חיילי ומפקדי חיל הקשר והתקשוב התכוננו גם הם רבות למעמד זה ויעמידו בראש העשייה בשבוע זה את הנצחת הנופלים, חיבור למשפחותם ואף ידליקו את נר הזיכרון עם המשפחות היקרות.

מדברי קשר"ר, תא"ל יריב ניר: "השנה לאור נגיף הקורונה אשר מנע מאתנו להיפגש אתכם משפחות יקרות באנדרטה, נקיים עמכם את הטקס באופן שונה מהרגיל. למרות המרחק הפיזי אנו כאן לצדכם ביום מיוחד ומשמעותי זה. אנו זוכים להנציח את יקיריכם ולהמשיך ולבנות את מורשת החיל בזכותם".