מפקד קשר ואלקטרוניקה של פיקוד הצפון מתחלף

22.09.21
מערכת אתר צה"ל

אלוף - משנה נועם אסידו נכנס בשבוע שעבר לתפקיד מפקד קשר ואלקטרוניקה של פיקוד הצפון ומחליף את אלוף - משנה שי שולומון שסיים את תפקידו כמפקד קשר ואלקטרוניקה פיקודי לאחר שנתיים ויחל בקרוב את תפקידו כראש מחלקת עתיד באגף התקשוב וההגנה בסייבר.

טקס החילופים נערך במפקדת פיקוד הצפון בראשות מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם, ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר אלוף ליאור כרמלי, קצין קשר ותקשוב ראשי, תת אלוף יוסי כראדי, חיילים ומפקדים מפיקוד הצפון והמשפחות.

אלוף משנה שי שולומון מסיים את תפקידו אחרי שנתיים משמעותיות בהן חיזק את ההגנה על תושבי הצפון בעולם הסייבר והתקשוב.

אלוף משנה נועם אסידו ששימש בעברו כקצין קשר בעוצבות ברעם וברק של פיקוד הצפון ובשנתיים האחרונות פיקד על בית הספר הארצי לקשר תקשוב וסייבר - בה"ד 7.

מדבריהם של מקשא״פ פצ״ן היוצא והנכנס-

אלוף משנה שי שולומון, מקשא״פ פצ״ן היוצא: "מבחינתני הטקס היום הוא לא רק טקס החלפת מפקד מערך הקשר הפיקודי בייני לבין נועם ידידי. אני מפרד ממערך שלם שזכיתי להיות חלק ממנו, שזכיתי להיות קצין קשר גדודי, מפקד פלוגה, קצין אגם, קצין קשר חטיבתי, סמג"ד ומפקד גדוד. לאחר שביצעתי את כלל תפקידי המפתח במסלול הקרבי של אגף התקשוב, קיבלתי עלי לפני כמעט שנתיים ביראת כבוד וחרדת קודש את הפיקוד על מערך שהיה הבית שלי, מערך שהיה חממת הגידול שלי במערך התקשוב של פיקוד הצפון."

אלוף משנה נועם אסידו, מקשא״פ פצ״ן הנכנס: "בשבועות החולפים, כחלק מתהליך כניסתי לתפקיד, הסתובבתי בניכם - חיילי ומפקדי מערך התקשוב. לא הופתעתי כאשר מצאתי את מה שהיווה עבורי מאז ומעולם פיקוד הצפון גוף שאיין שני לו, מפיק לקחים ומקפיד ליישמם, פורץ דרך ומשימתי, כול זאת לצד היותו בית חם הנסמך על איכות ומצוינות אנשיו."

אנו מאחלים לשניים הצלחה רבה בתפקידם!