מעכשיו - כבר לא חייבים תור לרופא עור

החל מהשבוע, שירותי רפואת עור לא מצריכים תור או נסיעות ארוכות. בעזרת המערכת החדשה של "ביקורופא", ייעוץ ואף מרשם מרופא מומחה הם במרחק של קליק אחד. אז איך משתמשים? תוך כמה זמן מקבלים תשובה? כל הפרטים

20.08.23
מערכת את"צ

השבוע הושק בצה"ל שירות רפואת עור היברידי שנועד לחסוך לכם זמן ונסיעות ארוכות. יחד עם שירותי אונליין אחרים, רפואת העור הופכת לזמינה ונגישה יותר.

לפני הכול, צריך לפנות לרופא היחידה שיוכל לתת פתרון ראשוני ומענה לבעיה. במידת הצורך, הרופא יוציא לכם הפניה לרופא עור. אם הבעיה הרפואית מתאימה לבדיקה מרחוק תוכלו לבחור אם לעשות זאת באמצעות "ביקורופא" (א-סינכרונית, לא בלייב) או באמצעות ספקים שנותנים שירות סינכרוני (בשיחת וידאו): Femi פרימיום ו-Hidoc.

סורקים את ה-QR המצורף או לוחצים על הקישור באתר "ביקורופא". מזינים פרטים אישיים, מעלים את האסמכתא, ההפניה מרופא היחידה ומצרפים 2-3 תמונות של הבעיה הרפואית יחד עם תיאור שלה (שימו לב: חשוב שהתמונה תהיה איכותית ולכן לא משתמשים בוידאו, אלא רק בתמונות).

מומחה ברפואת עור יעיין במסמכים שהעלתם ובהתאם למצב הרפואי יקבל אחת משלוש החלטות. הראשונה - המצב מתאים לרפואה מרחוק, הוא יזין מפגש מלא, אבחנה ומרשמים לטיפול התרופתי. השנייה - הוא יפנה אתכם לרופא עור במרפאה. השלישית - המקרה דחוף, הרופא יתקשר ויפנה אתכם למיון. 

סיכום הביקור והמרשם נשלחים באופן מוגן לדואר האלקטרוני איתו נרשמתם, ובמקביל יועבר המידע לתיק הרפואי הצבאי (מערכת הCPR).

מענה יינתן לא יאוחר מ-3 ימי עסקים (ללא שבת וחגים) אחרי הפנייה. 

לא, מדובר בייעוץ א-סינכרוני ולא שיחה מיידית עם רופא. אם התמונה לא מספיק ברורה, או במידה והרופא צריך מידע נוסף - הוא ישלח הודעת וואטסאפ ויבקש הבהרות.

במידה ולא ניתן לתת מענה באמצעות ייעוץ א-סינכרוני (שאינו מידי), תקבלו הפניה לקביעת תור מוקדם לרופא עור פרונטלי (במרפאה), במרפאת "ביקורופא" בכפר סבא. בהמשך יתווספו סניפים נוספים ברחבי הארץ. כמובן שניתן לפנות למרפאת היחידה, ולבקש הפניה לבדיקת רופא עור פרונטלית בכל מקום אחר. 

ניגשים לסניף 'סופר פארם' תוך 14 ימים, מראים תעודה מזהה ומקבלים את התרופה. בסניפים שנמצאים בהסכם עם "ביקורופא" התרופות יהיו ללא תשלום. רשימת הסניפים מצורפת למסמך אשר נשלח בדואר האלקטרוני.

כדי לקבל את התרופה מבית מרקחת צבאי נדרש להגיש בקשה ב״מדיקליק״.

לא. במידה ויש שאלה לגבי פטור, יש לפנות לרופא היחידה.

אין הגבלה, אך יש צורך בהפניה מרופא היחידה.