אל"ם ד"ר איתי פוגל נכנס לתפקידו כמפקד הרפואה של פיקוד דרום

15.01.24
מערכת את"צ

אל"ם ד"ר איתי פוגל, נכנס לתפקיד מפקד הרפואה של פיקוד הדרום במקומו של אל"ם ד"ר זיוון אביעד בר, שכיהן בתפקיד בשלוש שנים ושבעה חודשים ויתחיל בקרוב את תפקידו כמפקד המשר"פ.

טקס החילוף נערך אתמול בפיקוד הדרום בראשות מפקד פיקוד הדרום, האלוף ירון פינקלמן ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

מנאומו של אל"ם ד"ר זיוון: ״התודה הזאת מגיעה לכם אנשי הרפואה - מזה שלושה חודשים מדינת ישראל במלחמה, לצערי אנחנו נבחנים מידי יום, לעיתים מספר ימים ביום, ואני יכול לומר לכם בביטחון שמערך הרפואה עובד היטב. חיל הרפואה ורפואה פיקוד דרום נותנים את המענה הטוב ביותר האפשרי שקיים בצבאות העולם לכוחות הלוחמים".

מנאומו של מר"פ דרום הנכנס, אל"ם ד"ר איתי פוגל: "העוגן שליווה אותי אז היו אנשי המילואים היקרים הן בפלמ"ר והן בפיקוד. לשמחתי, הזוטרים של אז צמו להיות הבכירים של היום בירפ"ם ובמכלול הרפואה של הפיקוד ותסכולים רבים שהיו אז הפכו להצלחות גדולות במלחמה הנוכחית תוך הצלת חייהם של פצועים רבים והבאתם בזמנים קצרים יחסית לביה"ח. המחוייבות של אנשי המילואים שלנו היא השראה עבורי ואני מתחייב כי אעשה ככל שביכולתי על מנת להמשיך ולקדם את הרפואה בשדה הקרב״.