טקס הוקרה לפצועי ונכי חיל השריון

21.12.22
מערכת אתר צה"ל

ב20.12 התקיים טקס הוקרה לפצועי ונכי חיל השריון בראשות תת אלוף הישאם אבראהים וראש העיר תל אביב רון חולדאי. המוזמנים הגיעו לקבלת פנים וארוחת ערב במלון דיויד אינטרקונטיננטל ולאחר מכן לערב ״ניצחון הרוח״ עם הופעת אומן אורח שמעון בוסקילה.

מערך הנפגעים של החיל קיבל את האורחים בחיבוק חם, החיבור המדהים והקשר העמוק בין קצינות וקציני הנפגעים בחיל מעיד על חשיבות הטקס.

מדברי קצין השריון הראשי: ״היום עצרנו את שגרתנו, כדי להביע הערכה ולומר תודה. היום זו הזדמנות להצדיע לכם ברבים - על הנחישות והאומץ, על הבחירה להיות שותפים.
 
אתם, שיצאתם לקרב וחזרתם אחרים, שנפגעתם במהלך שירותכם - הפציעה שאתם נושאים, בגופכם ובנפשכם, השפיעה על אורח חייכם, על המארג המשפחתי, על מי שאתם, גם אם לעיתים אין לכך סימנים חיצוניים.
 
‎חיל השריון גאה בכם. גאה בלוחמים שאתם, בדרך שאתם עושים, וגאה על האופן שבו אתם ממשיכים קדימה, למרות הקשיים העצומים.

‎אחיי השריונאים, פיקדתי ולחמתי לצד רבים מכם.
 
אני רואה ושומע אתכם, ונפעם. נפעם מאחוות הלוחמים הנשמרת גם ביום שאחרי. אתם מוכיחים כי חיל השריון מורכב מהפסיפס של טובי העם והחברה, לוחמי השריון בכלל החטיבות והיחידות המתגייסים לשורות החיל, אלו הממשיכים לשירות קבע משמעותי, ואנשי המילואים המהווים מעטפת עוצמתית.
 
‎כולכם, כולנו, משפחת חיל השריון.


 
בהזדמנות זו אני מבקש לספר לכם, כי גם דור הלוחמים היום נחוש, מקצועי ומיומן, ומונע על ידי תחושת שליחות. דור הלוחמים הנוכחי של החיל מסתכל לאחור ורואה גם אתכם. הוא שואב השראה, מפתח הזדהות ומחויבות אשר מניעות אותו להתנדבות ולפעולה.

‎מפקדי החטיבות ויחידות החיל עושים לילות כימים על מנת להשתפר, להיות יותר טובים ומוכנים ליום פקודה.״