"זכות גדולה להכשיר ולחנך את לוחמי חיל התותחנים ודורשי האש של כוחות היבשה"

01.06.23
מערכת את"צ

מפקד בית הספר להפעלת אש של חיל התותחנים, אל"ם עמית גיא, סיים את תפקידו היום (חמישי). במקומו ייכנס לתפקיד אל"ם דודי גטניו. אל"ם עמית גיא כיהן בתפקיד זה בשנתיים האחרונות, ויתחיל בקרוב את תפקידו כנספח הגנה בצ'ילה.

טקס החילופים נערך היום (חמישי) במחנה שבטה, בראשות מפקד הכשרות היסוד, תא"ל אלרן מוראש, קצין תותחנים ראשי, תא"ל נרי הורוביץ, מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.

"החלפת מפקד היא אירוע משמעותי, שכן המפקד הוא דמות המופת שלאורה תקבע כל תוצאה", הצהיר מפקד הכשרות היסוד, תא"ל אלרן מוראש, "פיקוד על בית הספר להפעלת אש הוא ייחודי ומיוחד. זהו פיקוד על בה"ד בעל היסטוריה מפוארת, המשפיע על כל לוחמי ומפקדי חיל התותחנים. הפיקוד על הבה"ד מחייב מקצועיות מבצעית והדרכתית, ערכים איתנים ומעל הכל אהבת אדם וארץ".

"זכיתי לפקד על שבטה", אמר מפקד שבטה היוצא, אל"ם עמית גיא, "מעטים התפקידים בהם אנו מצליחים לשנות, להשתנות ולהשפיע באופן כה רחב. זכיתי לחוות זאת בשנתיים האחרונות. אני מלא גאווה על כך שאני מעביר למחליפי בה"ד מקצועי, רלוונטי, עמוס בעשייה, בעל תרבות ארגונית ממוסדת ומעל הכל רוח של עשייה יצירתית ויוזמת. עשייה ששמה את החניך תמיד במרכז".

"חיילים ומפקדים יקרים. זוהי זכות גדולה עבורי, עבורנו. להכשיר ולחנך את לוחמי, מפקדי ,קציני חיל התותחנים ואת דורשי האש של כוחות היבשה", הכריז מפקד מחנה שבטה הנכנס, אל"ם דודי גטניו, "הדרך שלנו לעמוד במשימת ההכשרה ראשיתה במימוש האחריות של כל אחד ואחת מכם כולל אותי, המשכה בקיום תהליכי הדרכה ולמידה מקצועיים, פעולה ועשייה על פי רוח צה"ל ויחס הוגן וראוי לכל המשרתים".