אל"ם א' נכנס לתפקיד מפקד יהל"ם

28.07.22
מערכת את"צ
אל"ם א' נכנס לתפקיד מפקד יחידת יהל"ם במקומו של תא"ל מנור ינאי, אשר שירת בתפקיד זה בשלוש השנים האחרונות. תא"ל ינאי יתחיל בחודשים הקרובים את תפקידו כראש מטה פיקוד הדרום.

טקס חילופי המפקדים נערך אמש (רביעי), במחנה עמנואל, בראשות מפקד הגיס הצפוני ומערך התמרון בזרוע היבשה, אלוף סער צור, קצין ההנדסה הראשי, תא"ל עידו מזרחי, ובהשתתפות מפקדים, חיילים, משפחות ומוזמנים נוספים.
"יחידת ההנדסה למשימות מיוחדות שינתה את פניה בעשורים האחרונים", הצהיר קצין ההנדסה הראשי, "זוהי יחידה מיוחדת ומגוונת, המהווה סמכות מקצועית עליונה, הפועלת בכל הממדים ובכל המרחבים, בשגרה, בביטחון השוטף, במערכה החשאית והחסויה ובמערכה שבין המלחמות. יחידת קומנדו הנדסית המאופיינת במפקדים ובלוחמים מעולים, נחושים ויצירתיים, המספקים פתרון מבצעי לבעיות המורכבות והמסוכנות ביותר. מנור, אתה אישיות לדוגמה וקצין מוכשר ומופתי, מפקד מהלב ומהנשמה, תמיד מלפנים - בגובה העיניים. הבאת את יהל"ם לפסגות חדשות. א', אני מאמין בך ובטוח שתוביל את היחידה במקצועיות, אחריות, כבוד והצלחה".

"אנשי היחידה, אתם מקור העוצמה שלנו", אמר מפקד יחידת יהל"ם היוצא, "לא מערכות הטכנולוגיה או אמצעי הלחימה, אלא, אתם, לוחמים ומפקדים, משימתיים, חדורי מוטיבציה, המבינים את משמעותם בשדה הקרב ומגבירים את מוכנותם לעת חירום, ולמשימות הביטחון השוטף והמב"ם. לצידנו, לוחמים ומפקדים במילואים המחויבים ליחידה, למשימותיה ולשמירה על כשירותם ליום פקודה. בחיל ההנדסה הקרבית לוחמים ומפקדים מצוינים, מובילים, כאלו שבכל מערכה הם הראשונים להיכנס בראש הכוחות, והאחרונים לעזוב את שטח האויב. א', אתה קצין מוכשר עם ניסיון מבצעי עשיר, אני סומך עליך ומאחל לך הצלחה בהובלת היחידה".
"בחרדת קודש ובתחושת אחריות ושליחות גדולה אני מקבל את הפיקוד על יחידת יהל"ם", הודה מפקד יחידת יהל"ם הנכנס, "זוהי זכות ומחויבות גדולה לפקד על המקום בו גדלתי והתעצבתי לאורך השנים כמפקד בית הספר וכמפקד פלגת הלוחמים של היחידה. אני נכון ומוכן לכל אתגר מבצעי, מנהיגותי, ומקצועי הכרוך בהובלת היחידה - בבניין הכוח, וכן בהפעלתו במשימותיה המגוונות, ובפיקוד עליה במלחמה אם נידרש לכך. מנור, תודה על הובלת היחידה למצוינות והצלחות פעם אחר פעם והמשך עיצובה כיחידה מנצחת, מבצעית ומקצועית. בשמי ובשם היחידה נבקש לאחל לך הצלחה בתפקידך הבא".