מערכת אתר צה״ל

ביומים האחרונים 14-15/6 התקיים יריד פרט בבסיס מטכ״ל, אליו הגיעו אנשי הקבע של הקריה ופיקוד מטכ״ל ובני ובנות זוגם.

את היריד יזם והוביל מדור הפרט של הבסיס בעזרתן של מש״קיות והקצינות הת״ש ובהובלתה של רס״ן מור גולדנטל, רמ״ד פרט פיקוד מטכ״ל, וזאת על מנת להעניק למשרתי הקבע חוויה מקיפה ומענה שלם לזכויותיהם והטבותיהם.

ראש אכ״א, אלוף יניב עשור, רמ״ט וקמש״פ אכ״א ביקרו גם הם באירוע והביעו את הערכתם לעבודת משרתי הקבע ולחשיבות קיום יריד מסוג זה שמהווה פלטפורמה ייחודית לטיפול וליווי אישי של כל משרת ומשרתת.
כמפקדים באגף כוח האדם עליינו לדאוג לטפל בכלל אנשי צה״ל והיריד הזה מהווה דוגמא מצויינת למסירות הטיפול במשאב היקר ביותר - האדם.

היריד נעשה בשיתוף ״חבר״, מופת והמרכז הרפואי של בסיס מטכ״ל תוך התאמה והכוונה אישית לכל משרת ומשרתת לתחנות הרלוונטיות ובעלות פוטנציאל להתעניינות.
ביין העמדות שעמדו לרשות משרתי הקבע ביריד:
• ״חבר״ -ביטוחים, תיק השקעות וקופות גמל, ייעוץ משכנאות, החזרי מס, ייעוץ כלכלת המשפחה, בנק הבינלאומי וישראכרט.
• מופת -בירורי שכר, זכויות ת״ש קבע, הלוואות,סימולציית פרישה ומיסוי וביטוח לאומי.
• המרכז הרפואי -בדיקת מדדים, קביעת תורים, גמילה מעישון, טיפים לאורח חיים בריא ועבודה נכונה.
•עמדות נוספות- אוניברסיטאות ומכללות לטובת לימודי לוכ״ש, מנהלת המגורים,מרכז מצפים, ק.נפגעים ועמדת חלוקת כרטיסי חבר ודיסקיות שהוזמנו מראש. בנוסף גם עמדת כוורת עם שלל מבצעים והנחות במיוחד למשרתי הקבע!

מפקד הבסיס, אל״ם אייל יוסיפסקו מספר :״כיחידה אשר תפקידה הוא מתן שירות, אנו רואים חשיבות גדולה בקיום מופעים מעין אלו.
היריד מביא שילוב ערכים של מקצועיות, יוזמה וחתירה למגע ע״י סגל מדור הפרט כולו.
ביומיים אלו, הופנו הקשב והמשאבים למשרתי הקבע מתוך כוונה עמוקה לטפל באנשים.״

מבין המשרתים הרבים שהגיעו שמענו לא מעט קריאות שהיריד תרם והעשיר את הידע שלהם בתחומים רבים; ״אני מרגישה שהתוכן הונגש לי בצורה מצויינת! נחשפתי להמון תכנים לא ידעתי על קיומם בעבר כדוגמת מרכז מצפים. עזרו לי להבין את משמעות תלוש השכר שלי והזכויות שיש לי בתור משרתת בקבע״.

רמ״ד פרט פיקוד מטכ״ל, רס״ן מור גולדנטל, מספרת:

״כבר זמן רב אנו מנסים להוציא לפועל את היריד, אך לקורונה ולמבצע שומר החומות היו תוכניות שונות. אני שמחה שהתאפשר לנו להוציא את היריד לפועל ובכך לחשוף יותר את אנשי הקבע לזכויות ולהטבות המגיעות להם״.