ענף בין-לאומי אמון על הקשר עם כלי התקשורת הבין-לאומיים ומול ארגונים בין-לאומיים ברחבי העולם, ופועל בשגרה ובחירום ליצירת לגיטימציה לפעולות צה"ל.

  • מדור "אחוד"התאים במדור (צפון אמריקה, אירופה, אמריקה הלטינית-אסיה) מובילים את המאמץ הדוברותי באזורים שונים בעולם, ואחראיים על הקשר מול עיתונאים המסקרים את צה"ל במערכות הבין-לאומיות.

  • מדור דיגיטל בין-לאומי: מנהל את הרשתות החברתיות של צה"ל במגוון הפלטפורמות שברשותו בשגרה ובחירום - פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, אתרי צה"ל בשפות ועוד. בנוסף, המדור אחראי על עבודה מול בלוגרים ברחבי העולם.

  • מדור ריכוז תב"ל: תפקידו העיקרי של המדור הוא לתכלל את עבודת הענף ולהוות גורם מאשר ומפקח. המדור עוסק בייזום, באקטואליה ובתכנון: עובד ומאשר יוזמות, שיחות רקע, שאילתות ותוכניות תקשורתיות כבסיס לעבודה ענפית רחבה ומעמיקה. בנוסף, למדור ראייה כוללת על פעילות הענף והוא הגורם המתכלל מסרים ואסטרטגיה לתקשורת הבין-לאומית.

  • מדור ארגונים יהודיים, קשרי חוץ, ממשל ומשפיעי דעת קהל (אח"מים): אמון על הדיפלומטיה הציבורית של צה"ל ופועל במטרה להרחיב ולייצר לגיטימציה לפעילותו בזירה הבינלאומית. זאת באמצעות מפגשים בלתי אמצעיים בין גורמי ממשל ומעצבי דעת קהל בעולם הפוליטי-עסקי-אקדמי, סלבריטאים ועוד.


מטרת המדור: חיזוק הלגיטימציה לפעולות צה"ל בקרב מקבלי החלטות ומשפיעי דעת קהל ממדינות מפתח בקהילה הבינלאומית, באופן ישיר ובלתי אמצעי.


תחומי העיסוק במדור אח”מים:

  • ביקורים בבסיסי צה"ל השונים.
  • קיום סקירות בנקודות תצפית.
  • קיום מפגשים, תדרוכים ופאנלים בהשתתפות גורמי צה"ל.
  • שליחויות קצינים לכנסים והרצאות ברחבי העולם.

דגשים בנושא פעילות המדור:

  • גורם צה"ל לא יישא דברים במסגרת פוליטית.
  • אין לתאם הגעה של גורם צבאי לפעילות טרם קבלת אישור מטעמנו.
  • לאחר האישור, תיאום כלל הפרטים עם הגורם יבוצע על ידי נציג המדור. יש להגיש בקשות בטווח של לפחות 30 יום טרם קיום הפעילות המתבקשת.
  • תשובה סופית בנוגע להשתתפות גורם צבאי בכנס תתקבל מהר ככל הניתן, בהתאם לאילוצים הצבאיים.
  • לא יתקבלו בצה"ל ביקורים של ילדים מתחת לגיל 18, אלא באישור חריג.

 

תהליך הפנייה למדור אח”מים :

על מנת להגיש בקשה למדור אח”מים יש לפנות אל המדור בדוא"ל (ראה - דרכים ליצירת קשר):

  • בפנייה למדור, אנא ציינו מס' משתתפים במשלחת, אופי הפעילות המתבקשת, תאריכים מבוקשים, לו"ז המשלחת בישראל וקורות חיים.
  • עם שליחת הפניה, יש לוודא הגעת המייל טלפונית (ראה- דרכים ליצירת קשר).
  • עם קבלת הפניה, יצור נציג מהמדור קשר עם מגיש הפניה להמשך טיפול בה.
  • כל בקשה שמגיעה למדור נבחנת ומטופלת במקצועיות ובמתן יחס אישי.
  • הגשת הבקשה אינה מהווה אישור לקיום הבקשה.

דרכים ליצירת קשר:

publicdiplomacyoffice@gmail.com

03-6080-534