מידה 46 OUT, מכנסיים גבוהים לכולן IN

ביום הגיוס המלש"בים פושטים סממנים אזרחיים ומחליפים אותם במדים אחידים. בעונת הגיוסים הקרובה תרד לפחות דאגה אחת מלב המתגייסות, שיגלו שהכול נוח ועדכני יותר משציפו

24.08.21
גל רביבו, מערכת אתר צה"ל

בשורה משמחת למתגייסות הטריות: מכנסיים גבוהים - לכולן! מעתה, כשתגיעו לשרשרת החיול, בעקבות החלטה של המרה״ס, נס״א ומיטב, תוכלו לקבל מכנסיים בגזרה גבוהה.

"הסוגיה עלתה דרך בנות שהתגייסו ובשרשרת החיול ביקשו כמעט כל הזמן מידה מסוימת שהיתה לה גזרת מותן גבוהה", מסבירה אל"ם נורית קדוש, רמ"ח השברה במרה"ס (מרכז ההספקה המטכ"לי), "ערכנו סקרי שביעות רצון בקרב חיילות והבנו שיש צורך בשינוי".

דגם המכנסיים החדש חולק למתגייסות שביקשו אותו כבר בגיוסי יולי האחרונים. מתאריך 1 בספטמבר, המכנסיים הגבוהים יהפכו לברירת המחדל ויחולקו לכלל החיילות, בנוסף לדגם הישן שיישאר זמין למי שתבקש. 

"בשיתוף פעולה מלא עם יחידת נס"א (ניסויים ואבטחת איכות) בחט"ל, ענף משטר ומשמעת וצוות הצטיידות המתגייסים של יחידת מיטב באכ"א, יצאנו לתהליך 'עדכון גרסה' של מכנסי הבנות המוכרים", מספרת אל"ם קדוש, "אנחנו מעניקים את כל המידות בשתי הגזרות, גם למדים בצבע זית וגם למדי חאקי, כדי שכל חיילת תוכל למצוא את המכנסיים שהכי מתאימים ונוחים לה".

מלבד עשרות אלפי זוגות המכנסיים החדשים, החל מתאריך 1 בספטמבר ינחתו בשרשרת החיול גם ה״סופטשלים״ הנוצצים והחדשים שיחליפו את מעילי הדובון המיתולוגים. 

"אנחנו כל הזמן קשובים לחיילים ולחיילות שלנו",מסכמת אל"ם קדוש, "אנו רואים בשלב החיול נקודת ציון מאוד חשובה בתהליך שכל מלש"ב עובר, ומתייחסים אליה ברגישות הנדרשת, על מנת לתת לכולם את המענה הטוב ביותר. אנחנו גם מבינים שהמדים בהם  מצטיידים המתגייסים בשרשרת החיול צריכים לענות על הצרכים שלהם במשך שירות שלם, ועל כן חשוב לנו שהם יהיו נוחים ורלוונטיים״.

״באופן אישי אני מאמינה שלכל המתגייסים והמתגייסות החדשים מחכה שרשרת חיול נעימה ועדכנית".