הכירו את הקצין שאחראי על ניהול כלל האירועים בצבא

10.11.22
רעות שרון

סגן איתן כולב, הנדסאי תעשייה וניהול, בן 24 מבת ים, מבצע את אחד התפקידים המעניינים ביותר ששמעתם לאחרונה בצה"ל - מנפ"ר אחזקה במרכז ההספקה המטכ"לי.

במסגרת תפקידו, איתן מנהל את התקשורות מול הספקים האזרחיים ודואג במסירות רבה לאירועים והזמנות מול משרד הביטחון ומול יחידות צה"ל.

בין האירועים המקבלים מענה ע"י איתן נכללים אירועי מטכ"ל, טקסים רשמיים וסיום קורס קצינים, אירועי משפחות, ערבי הנצחה לחללים ואף עצרות יחידתיות: את כולם איתן מנהל מרמת כתיבת החוזים ועד אישור כל הזמנה והזמנה לכל אירוע.

איתן אחראי על אירועים מתוקשרים במיוחד, כדוגמת פסטיבל המתגייסים בפארק הירקון בקיץ האחרון. "מדובר באירוע בסדר גודל מהגדולים בצבא. עשרות אלפי מלש"בים, מתחמים של כל חילות הצבא ובימת הופעות עצומה בגודלה", הוא מספר. במסגרת התפקיד ניהל איתן את כלל ההתקשרויות מול הספקים והיחידות על מנת לגרום לאירוע לצאת לפועל.

"חיל האוויר, חיל הים, כלל חילות היבשה, המשטרה ומשרד הביטחון - גולני, גבעתי, צנחנים, הנדסה קרבית, חיל המודיעין, מיטב, חיל הלוגיסטיקה. זה רק קצה הקרחון. עקב מעורבות מספר עצום של גורמים, האתגר היה גדול. עבדתי מסביב לשעון כדי שהאירוע ייצא לפועל בסטנדרט הגבוה ביותר".

ואכן, ההצלחה לא איחרה לבוא. "המלש"בים נהנו מאירוע מגוון וייחודי; שהעניק להם ידע ומוטיבציה להתגייס לצה"ל. זו המשמעות הגדולה ביותר בעיניי. להיות הגורם מאחורי הקלעים שמוציא לפועל את מה שרואים בשטח, זה מה שגורם לי לסיפוק אדיר. זו זכות ושליחות גדולה עבורי. ימים, לילות, חגים ושבתות - לגרום לאנשים לחייך זו שליחות עצומה".

על כל זאת ועוד, נבחר איתן למצטיין יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, לאור מסירותו הרבה בתפקידו. "החלום הגדול ביותר שלי הוא להמשיך ולהתפתח בתחום. לשמח אנשים, לגרום להם להתרגש, זה מה שגורם לי לקום עם חיוך בכל בוקר מחדש".

איתן, מצדיעים לך!