ב-20 באוקטובר 1948, בשעות אחר הצהריים, יצאו שני מפציצים מסוג בופייטר מבסיסם ברמת דוד, למשימת הפצצה של משטרת עיראק-סואידן שליד נגבה, זאת במסגרת מבצע "יואב" לפריצת הדרך לנגב.
תותחיו של המטוס השני לא ירו, הפצצות לא השתחררו, ובביצוע היעף השני הוא הבחין בפגיעה במטוס המוביל ואיבד עימו קשר עין. בטרם רדת החשיכה חזר בשלום לבסיסו.
במטוס המוביל היו שלשה טייסים - ליאונרד פיצ'ט ז"ל-טיס ראשי; דב שוגרמן ז"ל-נווט; וסטנלי אנדריוס ז"ל-נלווה.
המטוס החטיא בהפצצה הראשונה וביצע יעף נוסף, במהלכו נפגע מאש אנטי אווירית מהקרקע ונחת, או התרסק, מצפון לכפר הערבי איסדוד (כיום אשדוד), במקום הנקרא ואדי סוכרייר, שם נצפה עולה באש ואנשים סביבו.
ב-29 באוקטובר 1948, עת נסוגו המצרים מהאזור, נמצאה גופתו של ליאונרד פיצ'ט ז"ל.
גופותיהם של דב שוגרמן ז"ל וסטנלי אנדריוס ז"ל לא נמצאו עד היום.