1. ענף התשתית והפריסה מציב לעצמו כמטרה להתייחס לכל בקשה שמועברת אליו בתוך 30 יום מקבלת החומרים.

2. ככלל, בקשות להתייחסות יוגשו באמצעות אתר זה בלבד, בקשות שיועברו באמצעות מייל, ייענו במענה אוטומטי המפנה לעמוד זה.

3. סטאטוס הטיפול בכל תוכנית מעודכן בכל שלב באתר זה. על מנת לראות את סטאטוס התוכנית יש להזין את שמה ואת הקוד שהתקבל בעת יצירת הבקשה.

4. ניתן ליצור קשר עם מוקד הפניות, כמפורט בעמוד "דרכי תקשורת". מענה טלפוני יינתן בימים א'–ה' בין השעות 9:30–12:00 ובשעות 15:00-13:00.