ביקור מפקד פיקוד הדרום בגדוד קרקל

גדוד קרקל, הגדוד המעורב הראשון, אירח את מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר, והציג בפניו את יכולות הלחימה הייחודיות לגזרה. "האמונה באיום היא המפתח לביצוע בטחון שוטף איכותי"

26.09.17
מערכת אתר צה"ל

אמש (שני) התקיים ביקור יוצא דופן בגזרת חטיבת שגיא. במהלך היום ביקר מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר, את לוחמי ולוחמות גדוד קרקל. חיילי הגדוד התכוננו רבות למפגש, והציגו בפניו את יכולותיהם בלחימה וכן את שיתוף הפעולה הנרחב עם יישובי פתחת ניצנה.

בנוסף, הוצג לאלוף האיום במרחב הגבול המערבי ושיטות האימונים של הגדוד כנגד האיומים האלו. בהתאם להערכות המצב השוטפות וכתגובה לפעילות מחוז המדינה האסלאמית בסיני, מתרגלים חיילי הגדוד מצבי חירום הייחודיים לגזרה.

בהמשך היום קיימו המפקדים מעגלי שיח עם החיילים, במהלכם הדגיש מפקד הפיקוד כי: "האמונה באיום ובמוחשיותו, על אף שלא התממש בשנים האחרונות, היא המפתח לביצוע בטחון שוטף איכותי".

"גדוד קרקל הוא הגדוד הראשון שהוקם כגדוד מעורב במערך הגנת הגבולות, על כן נדרש להוות סמן ימני עבור שאר הגדודים המעורבים", סיכם האלוף את דבריו. "המערך ממשיך להתהוות ולהתקדם ולתפוס נטבח משמעותי בצה"ל, ונדרש ממפקדי הגדוד להמשיך לקדם ולפתח את הלוחמים והלוחמות על מנת שיהוו דור המפקדים הבא״.

"יצאנו מחוזקים מהביקור", אמר מפקד הגדוד, סא"ל עידו סעד. "הגדוד הראה כי הוא מוביל בעשייה ובפיתוח המפקדים. בדצמבר הקרוב יהיו בו שלוש מפקדות פלוגה".