מפקד פלוגת הסיור של חטיבה 401 בטור מיוחד לקראת סיום תפקיד

23.08.18
מערכת אתר צה"ל

לפני שנה בדיוק קיבלתי את הפיקוד על פלוגת הסיור של חטיבה 401. מאז עברתי דרך ארוכה, שכללה תעסוקה מבצעית מאתגרת בכל רחבי הארץ, הכשרת לוחמים, אימון חטיבתי והרבה אתגרים נוספים. למדנו יחד, כיחידה מאורגנת ומאוחדת, להתמודד בחוזקה, בעוצמה ובדרך הייחודית של הפלוגה מול כל אתגר שעמד בדרכנו.

זכיתי לפקד על יחידה איכותית, מגובשת וקטנה, אשר ערוכה לכל אתגר ועושה הכל במצוינות האופיינית רק לה.

אני רוצה להודות לכל אלו שעשו, עושים ויעשו הכל בעבור כל חייל וחייל, ותמיד ישימו את טובת חייליהם לפני טובתם האישית.

תודה גם לכם, החיילים והלוחמים המובחרים, שנותנים את המקסימום בכל משימה, יודעים אחוות לוחמים מהי ומפגינים מוטיבציה ורצון יוצא דופן בעשייתם.

יצרנו יחידה מאוחדת שלא מכירה חצאי דרכים ודרך של פשרנות, אלא כזו שנותנת את כל כולה למען המטרה. זאת יחידה אשר עומדת בכל משימה הניתנת לה, בזכות אנשים איכותיים, מאומנים ומנוסים הפועלים מתוך תחושת שליחות, אחריות וחברות, באופן מקצועי ובלמידה מתמדת.

שמחתי לראות אתכם מתפתחים, גדלים ומתבגרים. היחידה עומדת בפני תהליך גדול של שינוי והתאמה לשדה הקרב ביחד עם כל חטיבה 401, ואני חש גאווה להיות חלק מתהליך ייחודי זה.

אני בטוח כי מחליפי, רס״ן איתן סמואל, שמקבל תחת פיקודו פלוגה מוכנה ומבצעית, יידע להמשיך את התהליך ולהוביל את היחידה להישגים גבוהים נוספים.

אני גאה על השתייכותי למשפחת השריון בכלל וליחידה הזאת בפרט, שהייתה לי כמשפחה ומוסר אותה הלאה בביטחון מלא שתצליח גם בהמשך.

בברכה,

רס"ן אלי מלאכי, מפקד פלוגת הסיור היוצא