מקנחים את השבוע עם הקונדיטוריה החדשה בקציעות

סופלה, מוקפצים וסלטי שף מיוחדים נפגשים במקום אחד, וקבלו רמז - זו לא מסעדה טרנדית חדשה. בשנתיים האחרונות עמלו בחטיבה המרחבית "שגיא" על חידוש המטבח בבסיס "קציעות". כעת, חיילי הבסיס וצוות המטבח נותנים לנו הצצה לחדר האוכל שהפך למסעדה של ממש

15.11.18
כרמל ליבמן, מערכת אתר צה"ל

השעה 11:45, צוות המטבח במפקדת החטיבה המרחבית "שגיא" מסיים בדיוק לפרוס את עשרות המנות שיוגשו בארוחת הצהריים על גבי המזנונים היוקרתיים. את הסופלה, המוקפצים, הבשרים המתובלים והסלטים המיוחדים שהרכיב השף, לא הייתם מוצאים כאן לפני כשנתיים, היום לעומת זאת חיילי הבסיס נהנים מהם ממש בכל ארוחה.

 

"החלום שלנו התממש ביולי האחרון, כשנכנסנו למטבח ולחדר האוכל החדשים", מספר רס"ן חאלד שנאן, קצין הלוגיסטיקה החטיבתי של חטמ"ר "שגיא". "ממחלקת קונדיטוריה חדשה שנוספה למטבח, דרך מחלקת סלטים עשירה המאפשרת לנו להרכיב מגוון רחב של סלטים ועד למחלקת בישול שמאפשרת לנו להכין במקום מנות בשר איכותיות".

השדרוג שעברה חוויית האכילה של החיילים במפקדת החטיבה, שמגנה על גבול מצרים, עמוק הרבה יותר. "המבנה כולו עבר שיפוץ מסיבי", מסביר רס"ן שנאן, "החלפנו הכל - תאורה, דלתות וריצוף. עשינו מהפך גם בחדר האוכל וציידנו אותו במזנונים ובשולחנות איכותיים שבאמצעותם אנחנו מגישים את האוכל ממש כמו בבית מלון".

 "בזכות הסטנדרטים הגבוהים שאנחנו שומרים עליהם אני מרשה לעצמי לקרוא לחדר האוכל שלנו 'מסעדת שגיא'", מסכם רס"ן שנאן, ומוסיף מסר חשוב: "אני תמיד אומר למחלקת המטבח שלי שהם המחלקה הכי חשובה. חדר האוכל הוא המקום היחיד בו כולם נפגשים, לוקחים הפסקה ממאמץ הביטחון היום יומי וחווים את הביחד שעושה את השירות הצבאי".