הצצה לבוקר המפקד של קציני ונגדי החטיבה הדרומית

יצאנו לדווש יחד עם משרתי הקבע של החטיבה הדרומית באוגדת עזה, וחזרנו עם כל התמונות והרגעים מבוקר המפקד המושקע שאירגנה להם החטיבה

05.12.19
מירב בראל, מערכת אתר צה"ל

מפקדת החטיבה הדרומית באוגדת עזה לא מפסיקה להפתיע במאמץ המושקע בחייליה ומשרתיה, גם בבוקר יום שלישי האחרון, כשהגיעו כלל משרתי הקבע של החטיבה לקיבוץ בארי. לא, זה לא היה עוד סיור צבאי באזור, אלא בוקר מפקד ספורטיבי ביותר שארגנו במיוחד עבורם.

״בשש בבוקר כבר יצאנו כולם לקיבוץ בארי שנמצא סמוך לבסיס כדי לערוך בו מסלול אופניים ומד״ס״, מספרת קצינת החינוך של החטיבה, סג״ם עדי יהודה, ״לאחר דברי פתיחה של מפקד החטיבה, עלו כולם על האופניים והחלו לדווש במסלול יפהפה באזור״.

לאחר המסלול המאתגר, ורגע לפני שהם חוזרים כל אחד לתפקידו, הם אכלו יחד ארוחת בוקר עשירה, שתמלא אותם אנרגיה להמשך היום.

״הבוקר הזה הוא בהובלה שלי ושל מפקד החטיבה, ובתמיכה לא מובנת מאליה של מפקדת החטיבה כולה״, ממשיכה סג״ם יהודה, ״המטרה היא להנחיל את הכושר והספורט כדרך חיים בחטיבה. כמובן שגם אלו שלא רוכבים בצורה מקצועית יכלו להשתתף ולהנות מהמסלול יחד עם כולם״.

בדברי הפתיחה שלו, הדגיש המח״ט את חשיבותה של ההפסקה שלוקחים משרתי הקבע על מנת ללמוד על האזור בו הם משרתים, ובעיקר במטרה להתגבש ולהנות. ״אנשי הקבע והמפקדים נשאבים הרבה פעמים אל תוך השגרה האינטנסיבית בעבודה שלהם. לכן חשוב לנו ליצור כמה שיותר מסגרות בהן הם יוכלו להניח הכול בצד, אפילו לזמן קצר, לצחוק ולהתגבש״.