קציני ונגדי החטיבה הצפונית באירוע כתיבת ברכות מרגש לקראת שנת הלימודים החדשה

03.09.19

מערכת אתר צה"ל | 03.09.2019

ביום רביעי האחרון החליט מפקד החטיבה הצפונית באוגדת עזה, אל״ם יואב ברונר, להזמין להרמת כוסית מיוחדת קצינים ונגדים אשר ילדיהם צפויים לעלות לכיתה א' ביום ראשון הקרוב. בפגישה הסביר המח״ט את החשיבות הגדולה בעיניו בשילוב חיי המשפחה בתוך חייהם הצבאיים, והדגיש את חשיבות ציון אירועים שכאלה בהתחשב בתפקידם העצים של המשרתים בחטיבה שדורש לא פעם לעשות ויתורים גדולים על חשבון חייהם האישיים. 



המפגש היווה עצירה מרעננת משגרת היום-יום האינטנסיבית בה שרויים אותם קצינים ונגדים לרוב, ואפשרה להם לכתוב ברכה לילדיהם שמתחילים פרק כה משמעותי בחייהם. 

״עלייה לכיתה א׳ היא אירוע מרגש ללא ספק", אמר מפקד החטיבה הצפונית, אל"ם יואב ברונר, "עם הילדים שלי עברתי אותו פעמיים ובכל פעם מחדש נכחה בי ההתרגשות והתמלאתי בגאווה רבה. לכל אחד יש זיכרון מהמעבר הזה בחיים ואני חושב שכהורים זוהי חובתנו לעזור לילדינו להתחיל את המסע הזה ברגל ימין, לתמוך בהם כמה שצריך ולעמוד מאחוריהם בשביל לדחות קדימה".



בין המכתבים המרגשים שנכתבו באותו אירוע היה גם זה של סגן מפקד החטיבה הצפונית, סא״ל מישל דהן שכתב לבנו: ״בן אהוב שלי, אביתר היום אתה מתחיל במסע ארוך ותחווה הרבה דברים לראשונה בחייך. מקווה שאני ואמא הכנו אותך כמו שצריך לדבר הענק הזה שנקרא בית ספר. אתה פיקח, חכם, חזק, אתלט, חבר טוב ונאמן ועם לב גדול. אני מאחל לך שתהיה סקרן, תחווה חוויות טובות, תלמד ערכים טובים. תמיד נהיה גאים בך. אוהב אבא״.