טקס הוקרה לחיילי המשא"ן

23.06.21
מערכת אתר צה"ל

מערכת אתר צה"ל | 23.06.2021

קצינת משאבי אנוש בפיקוד דרום, אל"ם ליאת שאבו מסכמת את העשייה במבצע שומר החומות:"בימי המבצע אתם, אנשי אגף משאבי האנוש של פיקוד הדרום, פעלתם ללא לאות, אחרי שנים של עיסוק ומוכנות ליום פקודה. ואכן, מאמץ הפרט היווה מרכיב משמעותי במערכה הזאת".

בעלי תפקידים נוספים הצטרפו לתחושתה: "אני מסיימת את המבצע בתחושת גאווה ממש גדולה", מכריזה רס"ן ניצן פאר, קצינת החינוך של אוגדת עזה. "באמת הרגשנו תחושת עוצמה משמעותית של אנשים שבאו, ובעיקר כאן, כדי להעצים את הרוח של הכוחות בלחימה".

"השיח עם סגלי משאן המילואים באוגדות היווה נקודת חוזק משמעותית. לאורך כל ימות המבצע גויסו למעלה מ-3,000 אנשי מילואים מיחידות פיקוד הדרום. בעבודה נהדרת ובשיתוף פעולה מלא יחד עם סגלי משא"ן המילואים, שהגיעו לשטח וקלטו את הסד"כ תחת אש", מספרת סא"ל שירן נגר, מפקדת מרכז הגיוס הפיקודי.

השבוע מערך המשא"ן בפיקוד הדרום קיים ערב הוקרה, שנועד לומר תודה, ולהעריך את הפעילות המשמעותית שהמערך עשה במהלך מבצע "שומר החומות". החל מטיפול בנפגעים, דרך גיוס אנשי מילואים ועד דאגה לכל צרכי הפרט - אנשי המערך עשו הכל כדי שאף חייל לא יתפספס.

בערב נכחו ראש מטה אכ"א, תא"ל מישל ינקו, קצין משא"ן ראשי, תא"ל צחי חפץ, וקצינת משא"ן בפיקוד דרום, אל"ם ליאת שאבו.

הטקס התקיים כהוקרה לאנשי המשא"ן שעמלו מעל ומעבר במהלך המבצע כדי לאפשר תשתית לחיילים ולוחמים לבצע את תפקידם בצורה הטובה ביותר שכל צרכיהם הבסיסים והקריטיים מולאו.