קבלו הצצה לדור הבא של נגדי המטבח בפיקוד הדרום

10.06.21
מערכת אתר צה"ל

מערכת אתר צה"ל | 10.06.2021

כהרגלו, פיקוד הדרום הוציא היום פרויקט שכל מטרתו לשפר את החיים של החיילים והלוחמים שלו, ולגרום לטבחים הטובים באמת של הפיקוד להישאר איתנו עוד תקופה. רנ"ג דודו תורג'מן, רמ"ד מזון של פיקוד הדרום נאם כך לחייליו: "אני באמת מאמין שאתם הדור הבא, אספנו אתכם כדי להעצים ולהרים אתכם הלאה".

לשם כך אותרו בקפידה 21 טבחים מצטיינים ממטבחים צבאיים ברחבי פיקוד הדרום, אותם טבחים צעירים זכו להגיע לסדנת בישול מלאה בשלבים מעניינים וטעימים בהכשרה הקולינרית אשר בבה"ד 6, בית הספר הצבאי ללוגיסטיקה, אשר בפיקוד הדרום.

את היום התחילו הטבחים הצעירים בלמידה על עולם הקונדיטוריה היישר מהשף רס"ר במיל' שי חנוך שהגיע ללמד אותם איך להכין קינוחים מיוחדים לחיילים וללוחמים! בהמשך היום עברו הטבחים סדנה על בישול דגים שונים בצורות מיוחדות ובנוסף לכך למדו איך לצלחת בצורה מושלמת את המנות.

"אנחנו משקיעים בהכשרות נגדי המטבח בצה"ל ובפיתוח המקצועי שלהם. לאורך הסדנה התנסו הטבחים בבישול מתכונים שהוכנו עבורם בהכשרה הקולינרית. מדובר במתכונים חדשים ומפנקים שיוכלו לממש ביחידות השונות עבור החיילים", תיאר מפקד תחום ההכשרה הקולינרית, השף הצבאי רנ"ג אדיר לוגסי.

השף התרשם מהמיומנויות שהציגו נגדי המטבח וציין: "הטבחים הכינו מנות מצויינות, יש להם תשוקה למקצוע ואהבה לאוכל. שמחתי לראות את זה".

לאחר שטעמו ולמדו התחילו הטבחים הצעירים לבשל בעצמם על פי ספר המתכונים שהעניקו להם במקום, כל זוג קיבל מנה להכין ואת התוצאות של כולם אתם יכולים לראות בתמונות לפניכם.

בנוסף לארוע הנהדר הזה התקיימה היום סדנת רטבים לחטיבת פארן בבסיס קציעות על ידי חברת תמרה בהובלת קצין המזון האוגדתי דורון אזולאי.

על כל היום הזה היה אחראי רנ"ג דודו תורג'מן שבמשך שנים אחראי על תחום המזון בפיקוד הדרום, רנ"ג תורג'מן מאמין שהטבחים הללו הם נגדי המטבח של מחר וכבר עכשיו מנחיל בהם את דרכו וחתם את האירוע במשפט "זו זכות להאכיל לוחמים".