ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה במפגש פרידה מראשי רשויות בעוטף עזה

ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה, אל״ם איאד סרחאן, ערך אתמול מפגש פרידה מראשי הרשויות בעוטף עזה, אשר התקיים במת״ק עזה.

30.06.21
מערכת אתר צה"ל 

במסגרת המפגש, אל״ם סרחאן, אשר עתיד לסיים את תפקידו במהלך החודש הבא, סקר בפני ראשי הרשויות אודות תמונת המצב האזרחית ברצועת עזה עם תום מבצע ״שומר החומות״, והציג את הפעילות של צה״ל ומערכת הביטחון בכלל ושל מתפ״ש בפרט - לשמירה על ביטחונם של תושבי העוטף בכלים אזרחיים. אל״ם סרחאן הודה לראשי המועצות על שיתוף הפעולה הפורה ועל היחסים החמים במהלך שלוש השנים האחרונות.

ראש מנהלת התיאום והקישור לעזה: ״הקשר איתכם ראשי הרשויות - המביאים את קולם של תושבי העוטף, חשוב מאין כמותו ומהווה חלק בלתי נפרד מהעשייה האזרחית של מנהלת התיאום והקישור לעזה. למרות האתגרים הרבים בזירה מורכבת זו, הובלנו כתף אל כתף צעדים רבים לשם שמירה על ביטחונם של תושבי העוטף באמצעות הכלים האזרחיים העומדים לרשותנו. אני מודה לכם על הזכות לפעול יחד למען מטרה נעלה זו. מת״ק עזה ימשיך לפעול לשמירה על ביטחונם של תושבי הדרום".

גדי ירקוני, ראש מועצה אזורית אשכול: ״אני מודה לאל״ם סרחאן על העשייה ושיתוף הפעולה הפורה למען בטחונם של תושבי עוטף עזה. לצד ההתמודדות הבטחונית, אנו לא מפסיקים לשאוף ולפעול למען מציאות אחרת, בשני צדי הגבול. המפתח לכך הוא בראש ובראשונה השבת הבנים ובהמשך שיתופי פעולה אזרחיים וכלכליים. אל״ם סרחאן הקפיד לשקף לנו באופן מקצועי ומעמיק את המציאות האזרחית ברצועה על בסיסה אנו מפתחים את התוכניות לעתיד אשר יכולות לחולל מהפיכה אזורית. אני מאחל לאיאד הצלחה רבה ומשוכנע שעוד ניפגש איתו בהמשך״.