פרוייקט "מניפה לתנופה" תופס תאוצה

09.02.23
מערכת את"צ

תארו לכם שאתם עולים לתעסוקה מבצעית, ופתאום - שולפים אתכם בהפתעה לשלושה שבועות של אימון, שירענן אתכם מהשגרה וייתן לכם כלים משמעותיים בחזרה לתע"ם!

הכירו את פרויקט "מניפה לתנופה" פרויקט שהושק בזמן האחרון ותפס תאוצה לאור תוצאותיו הגבוהות.

זוהי יוזמה של בא״פ דרום, שאנשיו הובילו וממשיכים להוביל את הלוחמים לגרסה הכי טובה שלהם- פיזית ומנטלית. האימון קריטי ביותר ללוחמים, מוציא אותם מהשגרה האינטנסיבית ומשמר להם כשירות מצוינת על מנת לנצח במפגש הבא עם האויבים בגזרה.

היום מסתיים אימון של הפלוגה הראשונה מגדוד קרקל בבא"פ דרום כחלק מהפרוייקט.

הלוחמים עברו אימונים המשלבים בתוכם תרגילי שטח פתוח, אימון הגנת יישוב, כושר גופני,קליעה ותחנות נוספות. התוכנית תפסה תאוצה וראינו תוצאות גבוהות ותגובות חיוביות מלוחמים ומהמפקדים כאחד.

מדברי מפקד הבא"פ, סא"ל איתמר גדיר: "האימון חשוב ביותר ללוחמים. הוא מוציא אותם מהשגרה שאליהם רגילים. בנוסף, משמר להם את הכשירות הנדרשת על מנת לנצח במפגש הבא עם האויב בגזרה״.

״פרוייקט זה הוקם כחלק ממאמץ ההגנה של פיקוד הדרום לשמירת כשירות הלוחמים בגבולות. המטרה שלנו הייתה לייצר אצל הלוחמים תחושת הצלחה", מספר סרן שחר אלבס, סגן מפקד הבא"פ ואחראי מגמת אימונים תו״כ תע״ם.

וכך הוא מסכם את החוויות מהאימון: "הגענו לאימונים ברמות גבוהות, אימונים מגוונים הכוללים בתוכם סוגי אימון שונים ותכנים מרובים. יש עוד הרבה מה ללמוד, אנחנו מברכים את החטיבות והאוגדות על שיתוף הפעולה. אני שמח שלמרות כל הקושי - הרצון הנכון והטוב להצלחה משותפת הניב פרי".