הענקת תעודת הערכה לתושב שנטרל מחבל בפיגוע ביישוב

03.09.18
מערכת את"צ

אסף, אשר היה בדרכו לטיול אופניים ונשא את נשקו האישי, הגיב למחבל ונטרל אותו בזריזות ובכך מנע אירוע חמור יותר. תעודת ההוקרה הוענקה על ידי יושב ראש מועצת בנימין, מר אבי רואה ומפקד חטיבת בנימין, אל"ם שרון אסמן, במסגרת חנוכת "אולם יותם" על שם יותם עובדיה ז"ל שנרצח בפיגוע. 

"לפני כחודש חווינו פיגוע קשה ביישוב אדם בו נרצח יותם עובדיה ז"ל ונפצעו שניים מתושבי היישוב", מספר מפקד החטיבה המרחבית "בנימין", אל"ם שרון אסמן. "פיגוע זה מזכיר לנו בפתח שנה זו כי האתגרים עדיין לפתחנו וגם המשימה כי ׳טרור יפגוש צבא ואתם האזרחים תפגשו שגרה׳".

"אנו נמשיך לפעול כל העת על מנת לאפשר ביטחון לכלל תושבי האזור, ליזום ולהתייצב כחומה בצורה בין האזרחים לטרור. הפיגוע מזכיר לנו שלא רק היכולות המבצעיות או הטכנולוגיות הן אלו שמכריעות, אלא בראש ובראשונה הקצה המבצעי החד והמדויק - האדם", מבהיר אל"ם אסמן. "אסף, אתה מהווה דוגמה ומופת עבור לוחמים, חיילים ומפקדים אזרחים נושאי נשק בגזרת בנימין. אני מצדיע לך בשמי ובשם תושבי היישוב על תרומתך להגנתם".

״אנו באנו לכאן הערב להנציח את זכרו של יותם הי"ד במבנה שנקרא 'משכן יותם', פה תוצב פינה לזכרו לראיית מעשיו של אותו גיבור שבא לקיים מצוות כיבוד אב ואם ונרצח", מספר ראש מועצת בנימין, אבי רואה. "הערב באנו גם לכבד את אסף רביב שנטרל את המחבל בגבורה ומנע עוד נפגעים ביישוב".