חטמ"ר אפרים זכה במקום הראשון בתחרות צה"ל לרפואה

05.07.18
מערכת אתר צה"ל

חטיבה המרחבית "אפרים" זכתה באליפות הרפואה השישית של צה"ל, שנערכה בבה"ד 10. הצוותים שהשתתפו בתחרות עברו בין לא פחות מ-16 תחנות שונות שכללו תחנת החייאה, תפעול אירוע רב נפגעים ומבחן עיוני, בסופם קיבלו ניקוד בהתאם לביצועיהם והוכרז על הצוות המנצח. 

"זה מאוד מעצים לנצח באליפות צה"ל", מספרת סרן תמר גלילי, קצינת הרפואה החטיבתית. "השגרה בגזרה שלנו דורשת מאיתנו להיות תמיד בכוננות מתמדת ודריכות מבצעית גבוהה, כדי שנצליח לתת מהנה מהיר, יעיל ומקצועי לכל אירוע. הדרישות הללו מכריחות את הצוותים הרפואיים שלנו להיות איתנים פיזית ונפשית 24/7 לאורך כל שירותם, והיכולות הללו באו לידי ביטוי בתחרות". 

התאג"ד החטיבתי ביהודה ושומרון קופץ לכל אירוע מבצעי ובין היתר גם לאירועים אזרחיים כגון תאונות דרכים, גם במגזר הפלסטיני. "לשמור על כשירות רפואית גבוהה כל כך במציאות בה אתגרי הבט"ש הם רבים ומשמעותיים, זה דבר לא מובן מאליו", היא מדגישה.

"החיילים שלי מתאמנים בכל הזדמנות מתוך הבנה שידע וניסיון זה הכוח שיביא לנו הישגים בזמן אמת. בכל יום הם מוכיחים כי הם נושאים את כובד האחריות שעל כתפיהם בגאווה, ברצון ובמוטיבציה גבוהה, ומעניקים לכולם את המענה הרפואי הכי טוב שאפשר לקבל", היא מבהירה ומסכמת: "נמשיך לקום מדי בוקר מתוך רצון להמשיך לשנות, ללמוד וכמובן - להציל חיים".