טקס מצטייני מפקד פיקוד המרכז נערך לרגל ראש השנה

21.09.22
מערכת את״צ

היום (רביעי) התקיים טקס מצטייני מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס לקראת ראש השנה. הטקס נערך בגבעת התחמושת בראשות האלוף ובו נכחו מפקד אוגדת יהודה ושומרון, תא״ל אבי בלוט, מפקד אוגדה 98, תא״ל עופר וינטר, ראש מטה הפיקוד, תא״ל רועי שטרית, מפקדים נוספים, מצטייני האלוף ומשפחותיהם.

במהלך הטקס חולקו תעודות הצטיינות והוקרה ל-38 מצטייני הפיקוד מכלל היחידות במגוון תפקידים, מדרגת חיילי הסדיר ועד דרגות הקצונה הבכירות.

הטקס נערך בסימן ׳רוח הלחימה׳, הרוח שמייחדת את חיילי ומפקדי פיקוד המרכז לאור העשייה המבצעית של הפיקוד, ובדגש במבצע ״שובר גלים״, אותה רוח שמציתה את ניצוץ כלל החיילים להמשיך לבצע את משימתם בצורה המיטבית ועל הצד הטוב ביותר, למען הגנה על ביטחון תושבי מדינת ישראל.

מדברי מפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס:

״מצטיינים ומצטיינות יקרים מכל יחידות הפיקוד, אתם מסמלים את החברה הישראלית בתפארתה. אתם הסמן הימני של יחידתכם, הגאווה של כולנו וכולכם גורמים לפיקוד המרכז להיות טוב יותר.

ביחד איתכם, אוגדה 98 הובילה בשנה האחרונה את תרגיל ״מעבר לאופק״, שהמחיש בצורה חד משמעית את יתרונו של צבא ההגנה לישראל בהיבט המבצעי, הטכנולוגי ויותר מהכול - ההון האנושי שבאוגדה. באוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, חיילים מפקדים ולוחמים נלחמים בטרור מידי יום וליל, מסכלים פיגועי טרור ומגנים על תושבי מדינת ישראל.

בתקופה ביטחונית זו ובמהלך מבצע שובר הגלים, אנו פועלים מהלוחם בקצה ועד מטה הפיקוד במטרה לבנות את כוחו של צה״ל, ולהיות ערוכים ונכונים לקיים את שנשבענו, להקדיש את כל כוחותינו ואף להקריב את חיינו להגנת המולדת ולחירות ישראל.

משפחות יקרות, כולכם שותפים להצטיינות הזו- תודה והערכה רבה לכם ולכל מי שעובד יום וליל בגזרת פיקוד המרכז. אני מאחל לכולכם שנה טובה, שנת בריאות, ביטחון ושלום״.